jento87 Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Heisann. Eg er kommen heim i dag etter rett under 2 ukers innlegelse på dps, var innlagt hele mars og 3 veker i april . Har slitt med for mye trening og for lite mat, som hsr dotte helt ut av balanse. Snakket med min polikliniske behandler i dag før eg reiste hjem, trening er eg no begynnt å erstatte med selsvskding. Hu sa at det er kanskje Ikkje siste gang eg blir i innlagt, men så eg sa at no trong eg eit pusterom i ferien med famillien min. Men eg føle jo at eg har vore der veldig mye på kort tid , ville bare høre litt erfaringer. Behandleren min sa at da var kje uvanligt at folk var der mange ganger inn og ut
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 jento87 skrev (1 time siden): Heisann. Eg er kommen heim i dag etter rett under 2 ukers innlegelse på dps, var innlagt hele mars og 3 veker i april . Har slitt med for mye trening og for lite mat, som hsr dotte helt ut av balanse. Snakket med min polikliniske behandler i dag før eg reiste hjem, trening er eg no begynnt å erstatte med selsvskding. Hu sa at det er kanskje Ikkje siste gang eg blir i innlagt, men så eg sa at no trong eg eit pusterom i ferien med famillien min. Men eg føle jo at eg har vore der veldig mye på kort tid , ville bare høre litt erfaringer. Behandleren min sa at da var kje uvanligt at folk var der mange ganger inn og ut Hva lurer du på? Om det er for kort du har vært der? Anonymkode: bd029...f2b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Hei det er helt riktig at mange er der flere ganger inn og ut og det er helt normalt og ikke noe skam eller betyr at man er gæren eller noe. For ditt tilfelle med spiseproblematikk så kan flere opphold bidra til å endre rutinene dine og hjelpe med å endre spisemønster og treningsmønster, og med selvskadingsproblematikk kan flere opphold hjelpe på å distrahere de vonde følelsene som gjør at du vil selvskade deg fordi du er i et annet miljø med aktiviteter og oppfølging daglig. Så egentlig er det best å søke om nytt opphold kort tid etter hver gang du blir skrevet ut, er jo noen måneders ventetid som regel så da får du litt fri fra det og egentid i mellom men samtidig har en plan og vet at du skal inn igjen uten at det går for lang tid mellom hver gang for da blir det surr i rutinene igjen osv Anonymkode: aedc7...d43
jento87 Skrevet 28. juni 2023 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva lurer du på? Om det er for kort du har vært der? Anonymkode: bd029...f2b Nei eg føle bare at eg har vore der for lenge og visst eg blir lagt inn en gang til så er det for 4 gang på eit halvt åe
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Det vanlige er å få hjelp poliklinisk. Får du hjelp poliklinisk eller i kommunen? Hvor mye isåfall? Anonymkode: 22398...f11
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #6 Skrevet 28. juni 2023 Det er ganske vanlig. Kjenner til flere av tidligere medpasienter som har vært innlagt opp til 4-5 ganger. Jeg selv har vært innlagt 2 ganger, men det gikk et år i mellom. Fikk høre at jeg var velkommen tilbake hvis jeg trengte det, men det er jo poliklinisk behandler som henviser som oftest. Anonymkode: fde08...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå