Gå til innhold

Dame 36 år i snekkerbukse, hot or not??!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg får komplimenter for klesstilen min nesten daglig. Er 36 år, høy og relativt slank (bmi 21,5). Har gått ned 20 kg (for 2 år siden), og har «levd ut» klesstilen min de siste par årene med å gå i det jeg liker. Kanskje litt sorg fordi jeg var overvektig/fedme hele 20-årene, og «gjemte meg bort». Har Litt vintage/retro-stil (50-70-tallet, uten å overdrive for mye (men litt på «gode dager»). Et klesplagg jeg har VELDIG lyst å gå med (men ikke turt enda), er snekkerbukse. Vurderer å bestille en kul en fra Levis. 

HAR JEG NÅ BLITT FOR GAMMEL TIL Å LEVE UT MIN KLESSTIL? SER DET HELT TULLETE UT Å TA PÅ SEG EN SNEKKERBUKSE PÅ JOBB ? 😢😢

p.s; jobber med ungdommer… 

Anonymkode: 8f68a...59f

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen er hot i snekkerbukse. 

• Liker 16
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Går du toppløs så kan det fungere, litt avhengig av hva slags bryster du har.

Anonymkode: 7e2d6...b88

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ser hot ut i snekkerbukse. Selv den mest sexy kvinnen i verden ser ut som klovn eller forvokst baby i snekkerbukse. De passer til nød som hageklær. Men gå i hva du vil.

M33

Anonymkode: aa57d...018

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det! Jeg er 10 år eldre enn deg, og har flere. Andres meninger betyr ingenting.

Anonymkode: d2f1b...17b

• Liker 7
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser iblandt damer i 20 og 30 årene med det og syns det ser ut som en forvokst baby i bleie på en måte. Like teit som det 

Er ikke veldig fasjonabel selv men snekkerbukse på voksne er virkelig ikke pent eller kult eller tøft 

Anonymkode: 61b6f...445

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Raptuss
Skrevet

Jeg liker også snekkerbukser! Ville kanskje ikke definert det som hot akkurat 😅men det kan definitivt være veldig kult🤩

Det er bare du som skal like klærne du går i! 

AnonymBruker
Skrevet

Som mann må jeg si:

Nei! Ingen kler snekker bukse. Det er ganske langt i fra hot og ekstremt harry.

Snakket faktisk akkurat dette med gutta for ikke så lenge siden, pratet om hvordan ingen jenter kler og at vi ikke kunne fatte hvorfor dere ville velge å gå med det.

Anonymkode: 4289b...e99

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns snekkerbukser er fint 😊

Anonymkode: 3dccd...468

• Liker 5
Skrevet

Du må kle deg som du ønsker, men selv står jeg over snekkerbukse. Gikk i det hjemme da jeg var gravid, herlig å gå i, men så jo ut som en tykk, forvokst unge 😅

Skrevet

Mens du snekrer er det vel innafor..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes snekkerbukse er kjempekult! Har blaa en som likner på denne. Synes ikke det er harry i det hele tatt. Men jeg er kvinne i 20-årene, og ikke mann, så vet ikke hva som er "hot" i deres øyne. Men gå med det du liker. Det finnes vel ikke ett plagg som alle liker. Mange menn blir vel typisk tiltrukket av tettsittende klær, noe jeg selv ikke liker å gå med i det hele tatt..

image.thumb.png.5b51981442d07de8d829e7c4862ac25c.png

Anonymkode: 3dfd0...834

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du vil gå i snekkerbukser, så gjør du det. Det kan være stilig og fint. Men hot er det ikke. Så om målet er å være sexy, så styrer du unna. Om du derimot ønsker å uttrykke din personlige stil uten at målet er å være «deilig», så er det bare å kjøre på med snekkerbukse😄

Anonymkode: 88b23...ef0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min synes jeg er veldig søt når jeg går med det!💕

Anonymkode: b1c3d...58d

• Liker 2
Skrevet

Snekkerbukse har vel aldri vært hot på noen. Jeg har hatt flere og savner fortsatt en jeg hadde da jeg gikk på videregående - det er et behagelig plagg, men det er ikke et plagg man bruker for å se bra ut...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar hitill!! Målet er vel egentlig ikke å være «hot»/tiltrekke meg menn. Handler kanskje mer om å bære min egen stil, men trist om jeg er så gammel at jeg «må settes i en bås».. har ikke lyst til å se latterlig ut, heller!! 

TS 

Anonymkode: 8f68a...59f

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte meg nettopp som shorts fra Pepe, men har ikke vært vær til å bruke den enda. 

Tenker singlet eller bikinitopp under feks på festival. 

Hilsen kjerring 50

Anonymkode: 13644...1a3

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Husker snekkerbukser fra en periode på 80-tallet da de var veldig in. Hadde en da, men da var jeg tenåring eller ung voksen.

Snekkerbukser er så deilige og avslappende å gå i, ingenting som strammer rundt livet eller noe. Men er det sexy? Ser man kul ut? Nei, dessverre, ingen av delene. På 80-tallet var man kul i snekkerbukse, men det tror jeg ikke man gir inntrykk av NÅ for tiden 😛 

Så da må du egentlig velge om du vil gå i noe kun for din egen komfort sin del, eller om du bryr deg om hvordan du ser ut. Litt bomsete og usexy i snekkerbukser, gjør det noe? Ja, nei?

Har faktisk sett på et par snekkerbukser selv fra Levis, men kommet frem til at det blir for "sidrumpa". Så det blir ingen snekkerbukse på meg.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Mannen min synes jeg er veldig søt når jeg går med det!💕

Anonymkode: b1c3d...58d

Samme her. 

Anonymkode: 96d9c...8a4

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger merke til at det er mestparten damer som ikke synes snekkerbukse hot.

Hot dame i snekkerbukse er hot, punktum.

Mann 40

Anonymkode: 290a2...60a

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...