Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg å kjæresten min har hatt det helt jævlig i 6 mnd tid. Vi har vært sammen i 1 år og sliter med forskjellige ting. Kjæresten min stoler ikke på meg å sier jeg må ha på Snapchat kartet men jeg føler det blir helt feil å ha på Snapchat kartet når han ikke har det. Jeg er glad i han å vil fikse det. Men min venninne sier jeg fortjene bedre. Jeg sliter en del med å virkelig prøve og kjempe for forholdet. Hva bør jeg gjøre la han gå eller prøve mer? Jeg griner hver morgen og kveld. Og han har det heller ikke lett

Anonymkode: b4af0...1de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du griner hver morgen og kveld? Og det ene året dere har vært sammen, har halvparten av det vært kjipt? Sier seg selv hva du bør gjøre

Anonymkode: 9f2b6...e4b

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor griner du hver morgen og kveld?

Hvorfor er du sammen med han? Er det fordi han gjør livet ditt fint? eller fordi du håper han vil bli slik han var i starten av forholdet? Eller fordi du ikke vil at han skal være den fine personen med en annen kvinne?

Anonymkode: a62b4...4aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor er du sammen med han? Er det fordi han gjør livet ditt fint? eller fordi du håper han vil bli slik han var i starten av forholdet? Eller fordi du ikke vil at han skal være den fine personen med en annen kvinne?

Forholdet var fint fra starten av men så har det bare blitt vanskeligere. Jeg ønsker å være i lag med han det er ingen andre jeg ønsker å tilbringe min tid eller framtid med. Av å til så er det bedre å skilles som venner å finne tilbake til hverandre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vi har blitt enige om å være venner å prøve å fokusere på oss selv og værme hverandre. Og tenker vi kan finne tilbake til hverandre på ett senere tidspunkt😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...