AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Hvit lenge hadde du kjent han/henne og hva gjorde at du viste du hadde møtt den rette? Anonymkode: 4a087...16b
Fiske Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Noen timer etter at vi møttes for første gang fikk jeg panikk. Vi hadde snakket sammen på nett, og når vi møttes var det FULL KLAFF. Problemet var at jeg kom ut av to dårlige forhold på rad, og var ikke klar. Jeg var også bare 19år og ikke klar for noe så ekte. Så etter noen timer sammen fikk jeg panikk. Jeg hadde forlatt bilen min langt unna, og måtte derfor be han kjøre meg til toget eller noe. Lang historie kort: måten han reagerte på, måten jeg klarte å være åpen om at jeg fikk panikk. Det var bare noe med hele greiene, så panikken gikk over - og jeg ble. Jeg kan ikke si at det var da jeg skjønte at jeg hadde møtt den rette, men jeg skjønte at dette var noe som ikke kunne sammenlignes med noe annet jeg hadde vært borti. 2 måneder senere kjøpte vi bolig sammen, da hadde han allerede rukket å selge huset sitt og bodde hos meg. Og jeg vet at jeg allerede da tenkte at dette muligens er han jeg skal dele resten av livet med. Året etterpå fridde han, og jeg hadde svaret klart for lengst (ja!). Nå har vi 3 barn sammen, er gift på 9’ende året og har vært sammen i over 12år. Vi er fortsatt lykkelige og forelsket. Så svaret på hvordan jeg visste at han var den rette? Den beste beskrivelsen tror jeg må være måten jeg føler meg når jeg er med ham. Det føles som hjem. Det føles riktig. Det føles godt. Ingen tvil om hva han føler om meg eller hvor vi står. Lett å snakke sammen, kan være meg selv, kan si alt, kan slappe av. Sammen er vi sterkere. Sammen blir alt litt lettere og litt bedre. Pluss den sterke tiltrekningen. Hvor godt han lukter, hvor kjekk han er. Jeg ville ikke ha barn før jeg traff ham, men jeg ville ha hans barn. Jeg ville ha æren av å bære frem hans barn, og jeg ville ha en familie med ham. Jeg ville ikke gifte meg heller, men jeg ville gifte meg med ham. 3
PITTY Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvit lenge hadde du kjent han/henne og hva gjorde at du viste du hadde møtt den rette? Anonymkode: 4a087...16b Viste eller visste? 1
Snok1 Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Hun sa «jeg elsker deg», og plutselig forstod jeg hvorfor jeg følte meg så hjemme sammen med henne og hvorfor jeg alltid viste mine beste sider overfor henne. 2
Trolltunge Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Da jeg erfarte at han hadde så tro på oss to at jeg begynte å tro på oss to jeg også. Han viste meg og fikk meg til å tro på at ingenting var umulig, bare vi møtte det sammen. 1
Blåjojo Skrevet 29. juni 2023 #6 Skrevet 29. juni 2023 Visste det da det korte møtet jeg hadde planlagt fordi jeg var sikker på at jeg ikke likte han, gikk i vasken. Hadde kjent han et par mnd da, men bare snakket sammen på tlf, FaceTime og chat. Tenkte han var en trivelig fyr, men at det sikkert var null kjemi. Tok feil der, gitt. Vært gift snart et år. Sammen i 6 år.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #7 Skrevet 29. juni 2023 Det kom raskt. Nesten fra første møte, hadde aldri følt det slik før, og jeg var ikke klar for et forhold på den tiden en gang. Så ble det jo bekreftet da vi ble bedre kjent, alt falt på plass, likt verdisyn, like ønsker for fremtiden. En følelse av å være familie, hverandres nærmeste. 20 år senere er vi fortsatt ikke tom for tema å prate om, og vi har aldri hatt en større konflikt. Anonymkode: 8451f...317 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå