Gå til innhold

Bondage

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes jeg virker ganske spennende. Vi prøvde det en gang, men da kjæresten min er ekstremt dårlig til å knyte knuter, løsnet de alle sammen. Ble ikke helt det samme da, siden vi holdt på å le oss skakk. Men forhåpentligvis forsøker vi det igjen snart.

Hva er deres erfaring med bondage?

Skrevet

Det er noe av det beste jeg vet å bli holdt fast i armene under sex, eller satt håndjern på! :D

Skrevet

Prøv med lærmansjetter.

De løsner garantert ikke og blir ikke strammere etter hvert heller. De bare holder deg fast!

Mansjettene finnes for både håndledd og ankler.

Kos dere! Herlig!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jepp, har prøvd, men fantasien viste seg å være bedre en virkeligheten. Ikke det at virkeligheten var dårlig heller altså, jeg har bare heftige fantasier, kanskje. :sjarmor::ler:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har bare prøvd SMBD sammen med jenter og kan love at de er oppfinnsomme. Vi har både gyn stol og kors som kan roteres, det er toppen av alt å bli bundet fast og være helt hjelpeløs på korset, bli fysiskog psykisk behandlet av to oppfinnsomme jenter. Like deilig å bli bundet fast i gyn stolen og bli behandlet i hullene mine. Vi skal ha oss til helgen.

Skrevet

Man kan bruke alt mellom himmel og jord, strengt tatt. Kan man ikke knuter, kan man bruke håndjern eller mansjetter. Egentlig er det kun fantasien som setter grenser.. ;) Bare husk å sett sikkerheten i første rekke før man begynner med slik lek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...