Gå til innhold

Hvordan vite om jeg er bifil? Eller eg bare biseksuell?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en kvinne i midten av 30-årene. Er godt gift med en bra mann, har 2 barn sammen med han. Har det godt i ekteskapet, ingen planer om å bryte. Jeg har gjennom livet definert meg som heterofil, jeg har likt gutter/menn, - og gjør det fremdeles. De har allikevel dukket opp tanker den siste tiden, om at jeg egentlig også liker jenter. Jeg har vært betatt/forelsket av et par-tre jenter/damer opp igjennom. Jeg kan se tilbake på ungdomstiden, og innse at jeg egentlig hadde romantiske/seksuelle følelser for en veninne. Der og da bare skjøv jeg det bort. Jeg er også betatt av veldig flott veninne nå også, men kunne absolutt ikke tenke meg noe forhold, men jeg lengter litt etter å utforske den seskuelle delen av dette. Jeg synes kvinnelige former er utrolig attraktivt og flott, og kan beundre f.eks damer på instagram (typisk sånne som prøver anntrekk). Jeg tenker stort sett ikke sånn om damer jeg møter i real-life, men noen få har jeg fått slike tanker om. Jeg fantaserer mye om damer, og tror det måtte ha vært helt fantastisk å hatt sex med en annen dame egentlig... Allikevel ikke nødvendigvis så interessant å være i et langvarig forhold med, da synes jeg menn komplimenterer meg best...

Hva tror dere? Er jeg bifil?

Jeg kan også kjenne på en sorg over at jeg ikke turte/tillot meg selv å utforske dette da jeg var ung. Kanskje spesielt fordi jeg var medlem i en konservativ kirke. Jeg har frigjort meg mer fra dette synet nå. Det er uansett uaktuelt å utforske dette noe mer, da jeg vil jeg være trofast mot min mann (og han ville ikke gått med meg på det, det er heller ikke noe jeg ønsker å gjøre på ekte når jeg er gift).

Anonymkode: dcc40...911

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke godt å vite. Men heller mot at du er bisexuell, etter det du sier mot slutten. Bifil så får du følelser for samme kjønn, noe du også beskriver, men kanskje det likevel var for å utforske at du var betatt?

Anonymkode: e27bf...418

AnonymBruker
Skrevet

Spiller det noen rolle tenker jeg?

definerer meg selv som biseksuell fordi jeg blir betatt seksuelt av kvinner, men kunne aldri tenkt meg å leve med en kvinne.

har kun hatt sterke lyst følelser, ikke forelskelse.

har du spurt han om hva han synst om slike ting da? Mange menn er positiv til en ekstra kvinne, så hadde prøvd å sondert terrenget litt.

Anonymkode: 2e226...73e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dette viktig? Så uinteressant. Livet blir bare til mens en går. Du er preget av dagens overdrevne Pridefokus.

Anonymkode: c5cf0...c11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er vel bifil da. 

Anonymkode: 6b8a0...5ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er dette viktig? Så uinteressant. Livet blir bare til mens en går. Du er preget av dagens overdrevne Pridefokus.

Anonymkode: c5cf0...c11

Enig. 

Anonymkode: 6b8a0...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...