Gå til innhold

Kvinneguidens regjering

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

*Notert*

Foreslår at vi drøfter videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som andre forsvarsministre lar jeg meg provosere for lett. Jeg søker herved om mer penger til større kanoner.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Som andre forsvarsministre lar jeg meg provosere for lett. Jeg søker herved om mer penger til større kanoner.

Hvis ikke Finans kan ordne, får du noen av meg. Jeg kutter ned på kontantstøtten med tilbakevirkende kraft.

Skrevet
Hvis ikke Finans kan ordne, får du noen av meg. Jeg kutter ned på kontantstøtten med tilbakevirkende kraft.

Det setter jeg pris på. Som familiemedister bør du få alle alenemødre ut i arbeid slik at det blir mer skattekroner til nye knekorte uniformer.

Skrevet
Det setter jeg pris på. Som familiemedister bør du få alle alenemødre ut i arbeid slik at det blir mer skattekroner til nye knekorte uniformer.

Så mye penger har vi ikke. Det blir lårkort.

:sjarmor:

Skrevet

*vedtatt med all makt jeg besitter*

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Enig. Så lenge det ikke blir hullkort, godkjenner jeg.

Skrevet

Flott når man har felles interesser!

Skrevet

jeg som utenriksmedister, må få sette spørsmålstegn ved ekstra kanoninnkjøp, da de lett skytes på fredelige mål, noe vi ikke ønsker å være ansvarlige for, gjør vi vel?

Skrevet
jeg som utenriksmedister, må få sette spørsmålstegn ved ekstra kanoninnkjøp, da de lett skytes på fredelige mål, noe vi ikke ønsker å være ansvarlige for, gjør vi vel?

Vi skyter ikke på fredelige da vi ikke har råd til å kaste bort kuler og krutt. De eneste vi på forsvarsmedisteren sitt kontor ønsker å kvitte oss med er de mindre fredelige.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Heisann! Kom SV inn i denne regjeringen også? Ingen kanoner, ingen moro.

Skrevet

Finansmedisteren er villig til å la seg bestikke i arbeidet med neste budsjett...

Skrevet

*vurderer å trekke seg fra medisterstillingen* :sur:

Skrevet
*vurderer å trekke seg fra medisterstillingen*  :sur:

Neineinei. Vi må ikke la dette utvikle seg til en ren medisterfarse heller, vel?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Neineinei. Vi må ikke la dette utvikle seg til en ren medisterfarse heller, vel?

Enig. Medisterpølse er i grunn bedre, selv om jula er ferdig.

Gjest Litjmæ
Skrevet (endret)

Har dere en (fredags)energimedister? :sjarmor:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av Litjmæ
Skrevet
Har dere en (fredags)energimedister? :sjarmor:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ja, fra nå.

:ler:

Skrevet

Støttes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...