Gjest glamourgirl Skrevet 10. januar 2006 #81 Skrevet 10. januar 2006 Eh... den er visst allerede besatt. Så du kan enten godsnakke med Tuji om hun vil splitte opp medisteriet sitt - eller kanskje prøve deg som samferdselsmedister? ← Kanskje du kan være kult-medister, også kan Tuji være Urmedister. Jeg kan selvsagt mer enn gjerne være StatsGlamourmedister...
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #82 Skrevet 10. januar 2006 Kanskje du kan være kult-medister, også kan Tuji være Urmedister. Jeg kan selvsagt mer enn gjerne være StatsGlamourmedister... ← Fjern den der overflødige t-en før djevleavkommet ser deg... Kan jeg foreslå tittelen glitter-, stas- og glamourmedister?
Gjest glamourgirl Skrevet 10. januar 2006 #83 Skrevet 10. januar 2006 *piper* Ja, jeg vil være sånnn... *løper ut i avsindig skrekk for djevelavkommet*
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #84 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Ikke et vondt ord om Gamle Alex, men bør ikke samferdselsmedisterposten gå til en med et passende nick? Hu i Svingen..? Gamle Alex tror jeg vil være en utmerket (selv)forsvarsminister. Takker hun nei, utnevner jeg henne gjerne til min stassekretær. Endret 10. januar 2006 av barne- og familiemedister
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #85 Skrevet 10. januar 2006 Nå kan det forresten tenkes at både trådstarteren og trådens opprinnelige adressat føler at tråden har sporet noe av. Sånn apropos samfersel.
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #86 Skrevet 10. januar 2006 Nå kan det forresten tenkes at både trådstarteren og trådens opprinnelige adressat føler at tråden har sporet noe av. Sånn apropos samfersel. ← Hei! Hu i Svingen! Kom og få oss tilbake på sporet!
Gjest Bellatrix Skrevet 10. januar 2006 #87 Skrevet 10. januar 2006 (endret) JEg foreslår at vi headhunter ~Alwa~ som sosialmedister prompte. Da slipper vi syting og klaging. ← Hey! Jeg vil være sosialmedister. Endret 10. januar 2006 av Bellatrix
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #88 Skrevet 10. januar 2006 Hey! Jeg vil være sosialmedister. ← Da administrer jeg dere rett og slett over i to forskjellige medisterier, jeg. ~Alwa~ kan være helsemedister, så kan Bellatrix være sosialmedister. Noen motforestillinger?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #89 Skrevet 10. januar 2006 Hey! Jeg vil være sosialmedister. ← Opptatt post, dessverre. Hva med å være inkluderingsmedister, litt sånn Bjarne Håkon? Eventuele en slags litt-av-hvert-minister, alt etter hvor man trenger ekstra kompetanse..?
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #91 Skrevet 10. januar 2006 Kan eg vere kjendisminister? ← Der tror jeg du vil få trøbbel med medisteriet til Glammy...
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #92 Skrevet 10. januar 2006 Kan eg vere kjendisminister? ← Nei, men du kan gjerne starte din egen opposisjonstråd. Kanskje du til og med kan være forbannet.
Gjest Geir Skrevet 10. januar 2006 #93 Skrevet 10. januar 2006 Eg e mandeg kjendis, eg kreve mine rettigheta.
Gjest glamourgirl Skrevet 10. januar 2006 #94 Skrevet 10. januar 2006 Hvorfor prompte du? Øy, Bort Geir, jeg er glamour, og stas og glasur og KJENDISmedister!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #95 Skrevet 10. januar 2006 Eg e mandeg kjendis, eg kreve mine rettigheta. ← Du har rett til et godt SFO-tilbud i kommunen der du bor. Snakk med vår utdanningsmedister, LoisLane, men unngå gjerne dialekter du ikke behersker.
Gjest Bellatrix Skrevet 10. januar 2006 #97 Skrevet 10. januar 2006 Da administrer jeg dere rett og slett over i to forskjellige medisterier, jeg. ~Alwa~ kan være helsemedister, så kan Bellatrix være sosialmedister. Noen motforestillinger? ← Ja, det synes jeg var en god idé.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #98 Skrevet 10. januar 2006 Så han tar ikke plassen min? ← Neierugæærn!?! De sitter jeg allerede og venter...
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #100 Skrevet 10. januar 2006 *brisker seg* ← Har noen fortalt deg at du er veldig deler av innlegget slettet når du sitter der og brisker deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå