Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #41 Skrevet 10. januar 2006 Frekkasmedister? ← HAN har vi da vel fra før?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #42 Skrevet 10. januar 2006 Den har du jo alt, fru medister med ansvar for religion... ← Sånn apropos enemerker; småstygge kommentarer er og vil alltid være mitt domene.
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #43 Skrevet 10. januar 2006 Sånn apropos enemerker; småstygge kommentarer er og vil alltid være mitt domene. ← Ref. mitt forrige innlegg.
tuji Skrevet 10. januar 2006 #44 Skrevet 10. januar 2006 Nå må det ikke bli for dårlig stemning her. Vi vil vel ikke ligne alt for mye på den virkelige regjeringen?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #45 Skrevet 10. januar 2006 Ref. mitt forrige innlegg. ← Eller "Jeg beklager," som det heter hos din RL-finanskollega.
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #46 Skrevet 10. januar 2006 Får administrere oss tilbake på rett spor, da. *gjør jobben sin* Towelie og Leo er foreslått. Mot-medisterkandidater?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #47 Skrevet 10. januar 2006 Nå må det ikke bli for dårlig stemning her. Vi vil vel ikke ligne alt for mye på den virkelige regjeringen? ← JEg foreslår at vi headhunter ~Alwa~ som sosialmedister prompte. Da slipper vi syting og klaging.
tuji Skrevet 10. januar 2006 #48 Skrevet 10. januar 2006 Det kan vi godt. Gidder du? Jeg må bare late som jeg jobber litt.
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #49 Skrevet 10. januar 2006 ~Alwa~ er et utmerket forslag! *noterer i medisterie-protokollen*
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #50 Skrevet 10. januar 2006 Hvem er det som er ansettelsesmedister? Og kan jeg i så fall purre til vedkommende på min tidligere sendte søknad?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #51 Skrevet 10. januar 2006 Hvem er det som er ansettelsesmedister? Og kan jeg i så fall purre til vedkommende på min tidligere sendte søknad? ← Jeg har også inntrykk av at administrasjons- og ymseannetmedisteren har utelatt deg. Jeg stiller meg bak purringen.
LilleBille Skrevet 10. januar 2006 #53 Skrevet 10. januar 2006 Hva med landbruksmedister .. er det mulig å søke den stillingen?
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #54 Skrevet 10. januar 2006 I egenskap av å bo ute i regionen (ytre strok av Rogaland) vil jeg herved søke allernådigst om stillingen som Kommunal- og regionalmedister. Med ærbødig hilsen Violetta ← Etter omfattende behandling i administrasjonsmedisteriet, kan vi herved innvilge Deres søknad. Utnevnelsen forutsetter imidlertid godkjenning av statsmedister Devil's Spawn, når han finner det for godt å innta sin rettmessige plass. Vennlig hilsen, Champagnepiken Finans- og administrasjonsmedister
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #55 Skrevet 10. januar 2006 Jeg stiller meg litt til høyre for den. ← Det viktigste er at vi står samlet, ikke at vi står på geledd. Du har min fulle støtte, også hvis jeg er edru.
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #56 Skrevet 10. januar 2006 Hva med landbruksmedister .. er det mulig å søke den stillingen? ← Avventer skriftlig søknad. Og søknadsbehandlingen finner sted etter lunsj.
Gjest Hege Skrevet 10. januar 2006 #57 Skrevet 10. januar 2006 Foreløpig oversikt: Statsmedister - ubesatt Utenriksmedister - Aline Finans- og administrasjonsmedister - Champagnepiken Barne- og familiemedister - duh... Justismedister - fru Medister Utdanningsmedister - LoisLane Kirke- og kulturmedister - Tuji (hvis en statsmedister bare kunne se til å spørre) Fornyelsesmedister - Hege ← Jeg ser at dere mangler en Stasmedister.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #58 Skrevet 10. januar 2006 Hva med landbruksmedister .. er det mulig å søke den stillingen? ← Vi trenger en regjering som står samlet, og som ikke kommer med hodeløse utspill.
LilleBille Skrevet 10. januar 2006 #59 Skrevet 10. januar 2006 Jeg tillater meg herved å søke den ubesatte stillingen som landbruksmedister. Jeg er sikker på at mine egenskaper og jornære tilnærming vil vise seg meget nyttige. Forøvrig har jeg et stort og variert kontaktnett. Ærbødigst LilleBille
LilleBille Skrevet 10. januar 2006 #60 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Vi trenger en regjering som står samlet, og som ikke kommer med hodeløse utspill. ← - så da søkte jeg til ingen nytte da ... kan du ikke bare få med noen SVere så tar de hånd om det.... Endret 10. januar 2006 av LilleBille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå