Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. januar 2006 #401 Skrevet 15. januar 2006 Sex med LilleBille? Jeg foretrekker menn... og de må ha hode på skuldrene også... hmff.. du må ha vært full. ← Jeg har hode mellom skuldrene. Hjerne derimot...
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #402 Skrevet 15. januar 2006 Stor hjerne, liten hjerne, vil hjerne... gjerne... Matter of speach. Jeg synes personlig det virker som om du har hjerne, men kanskje du har lurt meg... et djevleavkom kan antakelig ha evner i den retningen.
Gjest Gjesten Skrevet 15. januar 2006 #403 Skrevet 15. januar 2006 Bondeangermedisteren vil, etter intens research på afterski, med tyngde hevde at mange av den norske befolkninga vil lide tungt av bondeanger dei neste dagane. Og singelmedisteren gnir seg i hendene over utsikter for dobla budsjett neste år. Takk for meg, eg må gå og sove litt no. Kjem sterkare tilbake med tiltak mot dette i ein rapport seinare, når kommisjonen har gjort sitt arbeid.
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #404 Skrevet 15. januar 2006 Huff, som Trøste- og Bæreminister bør jeg komme meg til visse tråden og yte litt service...
Gjest Pecado Skrevet 15. januar 2006 #405 Skrevet 15. januar 2006 Da formen enda ikke tilsvarer medisterform velger jeg å se bort fra kursiv i dag. En lengre søknad om rens av mitt nye teppe vil være klar tidlig neste uke. En eim av gammelt spy og siggaretter ligger tykk inne på mitt kontor. Jeg ser virkelig fram til mandagsmorgen og vaskedamenes innmars. Noe de sannsynligvis ikke gjør. Til da velger jeg å trekke meg litt stille tilbake og pleie mitt såre legeme.
Champagnepiken Skrevet 16. januar 2006 #406 Skrevet 16. januar 2006 Finansmedisteren bevilger herved midler til nytt teppe på forsvarsmedisterens kontor. Og er småsnurt over at det var fest uten henne. Satser på at stassekretæren gjorde heder på departementet.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #407 Skrevet 16. januar 2006 JEg synes egentlig denne tråden har forfalt til noe bortimot snikksnakk. Det eneste som mangler er pærebrus og poolboys.
Champagnepiken Skrevet 16. januar 2006 #408 Skrevet 16. januar 2006 JEg synes egentlig denne tråden har forfalt til noe bortimot snikksnakk. Det eneste som mangler er pærebrus og poolboys. ← Du ville være fantastisk som poolboy, elskede!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #409 Skrevet 16. januar 2006 Du ville være fantastisk som poolboy, elskede! ← I know. Og du ville vært fantastisk som elskede.
Champagnepiken Skrevet 16. januar 2006 #410 Skrevet 16. januar 2006 I know. Og du ville vært fantastisk som elskede. ← Hah. Jeg ER da vel fantastisk... elsket eller ikke.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #411 Skrevet 16. januar 2006 Hah. Jeg ER da vel fantastisk... elsket eller ikke. ← Det var dét jeg prøvde å si, men som vanlig skjedde det et eller annet rart på den lange veien fra hjernen (blant annet) til tastaturet.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. januar 2006 #412 Skrevet 16. januar 2006 Lørdag halv ti. Bra tid for energi det også Hei-hei-hei forresten - vi trenger da en musikkmedister??? ← Geri kan være musikkmedister.
Champagnepiken Skrevet 16. januar 2006 #413 Skrevet 16. januar 2006 Det var dét jeg prøvde å si, men som vanlig skjedde det et eller annet rart på den lange veien fra hjernen (blant annet) til tastaturet. ← Glad i deg også! :kys_2:
Gjest Gjesten Skrevet 16. januar 2006 #414 Skrevet 16. januar 2006 Det ser ut som om det blir en sammenslåing mellom Administrasjonsmedisteren og Barne- og familiemedisteren. Er dette noe vi andre i KG regjeringa kan akseptere? Er dette ønskelig og medfører det mindre administrasjon?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #415 Skrevet 16. januar 2006 Eller større familie?
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #416 Skrevet 16. januar 2006 Som takhøydemedister har jeg ingen problemer med det, men lar Justismedisteren komme med sitt innspill. Det er mulig hun har noe hun vil ha poengtert i denne saken.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #417 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er redd for at hun vil poengtere at selve ikke nødvendigvis vil være det høydepunktet Champagnepiken til enhver tid fortjener.
Champagnepiken Skrevet 16. januar 2006 #418 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er redd for at hun vil poengtere at selve ikke nødvendigvis vil være det høydepunktet Champagnepiken til enhver tid fortjener. ← Barne- og familiemedister. Fordi jeg fortjener det.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #419 Skrevet 16. januar 2006 Barne- og familiemedister. Fordi jeg fortjener det. ← Alwa(ys) Ultra. På grunn av den enorme sugeevnen.
Champagnepiken Skrevet 17. januar 2006 #420 Skrevet 17. januar 2006 Alwa(ys) Ultra. På grunn av den enorme sugeevnen. ← Hm. Må jeg skifte nick nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå