Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #22 Skrevet 10. januar 2006 Men da må vi jo skaffe oss en statsmedister først. Det har vi foreløpig ikke... ← Du er snillere og smartere enn meg, men jeg kom først!
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #23 Skrevet 10. januar 2006 Kanskje han også venter på telefon? ← Burde det ikke strengt tatt være en HUN? Vi er tross alt på KVINNEguiden...
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #24 Skrevet 10. januar 2006 Burde det ikke strengt tatt være en HUN? Vi er tross alt på KVINNEguiden... ← Nei, ett sted går tross alt grensen! Hvordan skulle det ha gått med en kvinnelig statsmedister?
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #25 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Foreløpig oversikt: Statsmedister - ubesatt Utenriksmedister - Aline Finans- og administrasjonsmedister - Champagnepiken Barne- og familiemedister - duh... Justismedister - fru Medister Utdanningsmedister - LoisLane Kirke- og kulturmedister - Tuji (hvis en statsmedister bare kunne se til å spørre) Fornyelsesmedister - Hege Endret 10. januar 2006 av Champagnepiken
tuji Skrevet 10. januar 2006 #26 Skrevet 10. januar 2006 Nei, ett sted går tross alt grensen! Den går strengt tatt flere steder. For eksempel ved Svinesund eller Grense Jakobs elv.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #27 Skrevet 10. januar 2006 Foreløpig oversikt: Statsmedister - ubesatt Utenriksmedister - Aline Finans- og administrasjonsmedister - Champagnepiken Barne- og familiemedister - duh... Justismedister - fru Medister Kirke- og kulturmedister - Tuji (hvis en statsmedister bare kunne se til å spørre) Fornyelsesmedister - Hege ← Så blir det spennende å se hvor lang tid det går før Devil's Spawn registrerer sidenicket "ubesatt"
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #28 Skrevet 10. januar 2006 Den går strengt tatt flere steder. For eksempel ved Svinesund eller Grense Jakobs elv. ← Jaja, men husk at det er forskjell på kvoter og kvotering.
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #29 Skrevet 10. januar 2006 Merk: Administrasjonsmedisteren har administrert seg selv og fått udanningsmedisteren med på lista. Ja! Vi vil ha et djevleavkom til sjef!!! Og kan jeg foreslå Grønnska som Utviklingsmedister?
tuji Skrevet 10. januar 2006 #31 Skrevet 10. januar 2006 Jaja, men husk at det er forskjell på kvoter og kvotering. ← Since when?
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #32 Skrevet 10. januar 2006 Da mangler vi kandidater til: Helse- og sosialmedister Samferdselsmedister Landbruksmedister Arbeids- og inkluderingsmedister Likestillingsmedister Fiskerimedister (Leo? Med DEN avataren er hun vel selvsagt...) Forsvarsmedister Kommunal- og regionalmedister Miljøvernmedister (Towelie?) Nærings- og handelsmedister Olje- og energimedister Interesserte kandidater bes rapportere til administrasjonsmedisteriet snarest.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #33 Skrevet 10. januar 2006 Since when? ← Siden noen gjorde vann til vin, og derav fikk sysselsatt lengt flere tollere og fariseere.
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #34 Skrevet 10. januar 2006 Siden noen gjorde vann til vin, og derav fikk sysselsatt lengt flere tollere og fariseere. ← Hei! Her synes jeg du beveger deg inn på kirkemedisterens enemerker... *administrerer*
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #35 Skrevet 10. januar 2006 For å få litt fart på rekrutteringen kan vi vel kanskje bytte ut "næring og handel" med "shopping"... Og kanskje "forsvar" med "selvforsvar" Vi er jo tross alt på KVINNEguiden.
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #36 Skrevet 10. januar 2006 For å få litt fart på rekrutteringen kan vi vel kanskje bytte ut "næring og handel" med "shopping"... ← Aner jeg Philippa Starck som en selvskreven medisterkandidat her?
tuji Skrevet 10. januar 2006 #37 Skrevet 10. januar 2006 Siden noen gjorde vann til vin, og derav fikk sysselsatt lengt flere tollere og fariseere. ← Dette var forresten opphavet til en populær leskedrikk. Siden noen hadde gjort alt vannet om til vin, ble de himla tørste og måtte finne på noe nytt. Dermed kom en av fariseerne opp med ideen til Farris. Det visste dere nok ikke! Jeg vil samtidig søke på stillingen som løgn- og oppspinnsmedister.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #38 Skrevet 10. januar 2006 I egenskap av å bo ute i regionen (ytre strok av Rogaland) vil jeg herved søke allernådigst om stillingen som Kommunal- og regionalmedister. Med ærbødig hilsen Violetta
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #39 Skrevet 10. januar 2006 Jeg vil samtidig søke på stillingen som løgn- og oppspinnsmedister. ← Den har du jo alt, fru medister med ansvar for religion...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå