Gå til innhold

Kvinneguidens regjering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Men jeg lurer litt på LouisLane, slik vedvarende nærkontakt som hun bedriver med stjert mot tass kan ofte gjøre tass og pung varm,noe som igjen fører til nedsatt aktivitet på tassens rumpetroll.

Så sånn er det    :forvirret:

Det ville vel bare vært en fordel. Fire barn er kanskje nok - selv for en Supermann?

Skrevet
Siden vi jo, i likhet med Jagland-regjeringen, skal bygge hus, foreslår jeg Mysan som takhøydemedister.

Jeg lover å sørge for reell takhøyde hvis jeg innsettes.

For å demonstrere forventet takhøyde, vil jeg påpeke at mysan skrives med liten m, men jeg lar det passere uten videre åtgjerder.

Skrevet
Møter du opp i lårkort, får du svar relativt kjapt.

Nå skal det være en viss takhøyde her inne, og det betyr vel strengt tatt at folk må få møte opp i hva de vil?

Når de vil også.

Skrevet

Nå har jeg ikke lest alle 15 sidene, men er vervet som syte&klage medister fremdeles ubesatt?

Skrevet

Meg ovenfor, men ble logga ut *klage, klage, klage, syte*

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Nå skal det være en viss takhøyde her inne, og det betyr vel strengt tatt at folk må få møte opp i hva de vil?

Når de vil også.

De kan møte opp i hva de vil, bare ga råd til hvordan man fikk mannsjåvinister til å gi raskt svar.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg lover å sørge for reell takhøyde hvis jeg innsettes.

For å demonstrere forventet takhøyde, vil jeg påpeke at mysan skrives med liten m, men jeg lar det passere uten videre åtgjerder.

Ta den forbanna åtgjerda di og putt den oppi ****.

*Tester takhøyde*.

Skrevet

:sjarmor: Seeee hvor langt det er opp til taket... :plystre:

Og siden takhøyden er helt formidabel er det selvfølgelig også lov å ta igjen i grove vendinger: Jeg skal f*** meg gi deg åtgjerder jeg!!! :frustrert:

Skrevet
Nå har jeg ikke lest alle 15 sidene, men er vervet som syte&klage medister fremdeles ubesatt?

Aner ikke, jeg har fått tilbud om Trøste- og bæremedister...

Skrevet

Som landbruksmedister er jeg litt usikker på om jeg liker det ene bildet av dagens tjukkas...

Skrevet
Som landbruksmedister er jeg litt usikker på om jeg liker det ene bildet av dagens tjukkas...

Det har du lov til å være usikker på, så lenge du ikke krever det fjernet.

mysan

Takhøydemedister

Skrevet

Nå spørs det vel også kanskje hva usikker mener da :sjenert:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Lørdag halv ti. Bra tid for energi det også :sjarmor:

:hoppe:

Hei-hei-hei forresten - vi trenger da en musikkmedister???

:digge:

Gjest gjest 0
Skrevet

Men hvis jeg ble godtatt som blodgivermedister stemmer jeg for at vi aktivt skal be alle kg medlemmer bli blodgivere snarest!

Jeg er tø... , ehm tom for blod! I blodbanken altså... :sjenert:

Skrevet
Aner ikke, jeg har fått tilbud om Trøste- og bæremedister...

Jamen det passer bra. Da kan jeg syte og klage og så trøster og bærer du. Da blir ingen av oss arbeidsledige med det første ;) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...