Gå til innhold

Kvinneguidens regjering

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den er nok opptatt... Men du kan jo spørre Leya om hun trenger en stassekretær?

jeg vil helst ha ei overordna stilling! Er det noen som er kommunistmedister?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kunne du tenke deg en slags rolle som trøste- og bæremedister? Ser ut til at behovet er betydelig, og da trenger vi et supplement til helse og sosial.

Synes du virkelig at jeg passer til den rollen? Jeg?

Jeg er stygt redd for at jeg kommer til å skremme mer enn trøste. Jeg har jo ikke smilt siden juni 2005...

Gjest LoisLane
Skrevet (endret)

Tror jeg meg må melde meg av som undervisningsmedister. Hadde dere sett elevene mine, hadde dere nok skjønt hvorfor...

Kan jeg bli sjokolademedister? Eventuelt B-menneske-medister?

Endret av LoisLane
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Tror jeg meg må melde meg av som undervisningsmedister. Hadde dere sett elevene mine, hadde dere nok skjønt hvorfor...

Kan Djupedal, kan alle. Selv en med skolefaglig kompetanse. Søknad avslått.

Skrevet

Har dere en post som passer for meg? :sjenert:

Skrevet

Jeg vil bare stikke innom å si at Helsetassmedisteren fremdeles ikke har tatt helg og er behjelpelig med spørsmål innen tisstass området når som helst :smilbla:

Og nå som helgen siger inn over oss og både øl og vinflasker sprettes vil jeg minne dere på; ITTNO KNULLINGS UTEN RULLINGS ;)

Skrevet
Har dere en post som passer for meg?  :sjenert:

I kraft av kommunal- og regionalmedister går jeg inn for Remyline som moderatormedister.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
I kraft av kommunal- og regionalmedister går jeg inn for Remyline som moderatormedister.

Helt uenig. Avsporinger hører inn under samfersel, så det må bli noe i dét departementet.

Skrevet
Helt uenig. Avsporinger hører inn under samfersel, så det må bli noe i dét departementet.

Samferdsel eller noe i den duren er bra :ler:

Modereringsminister er ikke noe jobb for meg.

Gjest gjest 0
Skrevet

Dere trenger ikke tilfeldigvis en blodgivermedister da? Siden vi er mange kan det være mulighet for at noen kunne komme til å trenge blodoverføring....

:sjarmor:

Gjest gjest 0
Skrevet

Ja for jeg har ganske god erfaring i å tappe blod... :sjenert:

Skrevet

Forsvarsmedisteren er på beina igjen. Bare sånn til opplysning. Altså er det igjen påbudt med lårkort.

Gjest LoisLane
Skrevet
Kan Djupedal, kan alle. Selv en med skolefaglig kompetanse. Søknad avslått.

Da innfører jeg folkeskikk. Punktum!

Skrevet

Jeg fåreslår Devil's Spawn som Snikk-snakk medister!

Skrevet

hm.. hva er dette.. sover alle medisterene... Jeg mår vel "medistere" for meg selv da....

Skrevet

Jeg er her jeg, på utkikk etter lumske kjønnsykdommer etter fredagskvelden :redd:

Skrevet

Heldigvis finner du ingen på forsvarsmedisterkontoret.

Skrevet

Med all respekt forsvarsmedister, så forbinder man vel heller ikke avataren din med fyll,ONS og blanding av tissetasser :ler:

Men jeg lurer litt på LouisLane, slik vedvarende nærkontakt som hun bedriver med stjert mot tass kan ofte gjøre tass og pung varm,noe som igjen fører til nedsatt aktivitet på tassens rumpetroll.

Så sånn er det :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...