Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. januar 2006 #241 Skrevet 12. januar 2006 Men...Stortingspresident da? Mito?
Champagnepiken Skrevet 12. januar 2006 #242 Skrevet 12. januar 2006 Jeg vil jo anta at Gry ønsker å bli dronning, selv om jeg personlig ikke har noe imot at hun blir konge. ← KG-overhodet, i alle fall. Medistern over alle medistere.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 12. januar 2006 #243 Skrevet 12. januar 2006 Men...Stortingspresident da? Mito? ← Nope. Han er mer egnet som pasient enn president. En president må ha kontroll på regler og kutymer, så jeg foreslår Melk.
Gjest Gamle Alex Skrevet 12. januar 2006 #244 Skrevet 12. januar 2006 Har jeg fått stillingen medister? Støtter forøvrig forslaget om melk
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 12. januar 2006 #245 Skrevet 12. januar 2006 Har jeg fått stillingen medister? ← Selvsagt har du det! JEg vurderte et øyeblikk også å tilby deg en ledig misjonærstilling, men så husket jeg at jeg ikke lenger er alene her inne.
Champagnepiken Skrevet 12. januar 2006 #246 Skrevet 12. januar 2006 Selvsagt har du det! JEg vurderte et øyeblikk også å tilby deg en ledig misjonærstilling, men så husket jeg at jeg ikke lenger er alene her inne. ← Og det vil vel også være opp til Tuji, vår kirkemedister?
Gjest Gamle Alex Skrevet 12. januar 2006 #247 Skrevet 12. januar 2006 Jeg gjør alt det du sier, Boss!!
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2006 #248 Skrevet 12. januar 2006 Er det mulig for en fra grasrota å få en oversikt over denne regjeringa? Dere har vel en oversiktsmedisterkandidat?
Gjest Bellatrix Skrevet 12. januar 2006 #249 Skrevet 12. januar 2006 Men...Stortingspresident da? Mito? ← Mito er jo i opposisjon. Det vil jeg forresten tro Valentino og Waco også er.
Champagnepiken Skrevet 12. januar 2006 #250 Skrevet 12. januar 2006 Er det mulig for en fra grasrota å få en oversikt over denne regjeringa? Dere har vel en oversiktsmedisterkandidat? ← Jeg vil tro det er jeg, som administrasjonsmedister, som kvalifiserer til den betegnelsen... jobber med saken!
LilleBille Skrevet 12. januar 2006 #251 Skrevet 12. januar 2006 Nope. Han er mer egnet som pasient enn president. En president må ha kontroll på regler og kutymer, så jeg foreslår Melk. ← Hva med stortingspasient da?
LilleBille Skrevet 12. januar 2006 #252 Skrevet 12. januar 2006 Jeg synes forøvrig barnemedisteren skal legge medisterlisten i sitt første innlegg .. så vi har en oppdatert liste først i tråden til enhver tid. (Det som står der er jo tatt ut av sammenhengen likevel .. og har lite å gjøre med skikkelige saker)
Champagnepiken Skrevet 12. januar 2006 #253 Skrevet 12. januar 2006 Så endelig - en oversikt. KG-regjeringen pr. idag: Statsmedister: Devil's spawn Utenriksmedister: Aline Finans- og administrasjonsmedister: Champagnepiken Utdanningsmedister: LoisLane Justismedister: Fru Medister Barne- og familiemedister: Barne- og familiemedister (bombe!) Fornyelsesmedister: Hege Kirke- og kulturmedister: Tuji Utviklingsmedister: GrønnSky Shoppingmedister: Philippa Starck Fiskerimedister: Leo/Fisken (har vi en avgjørelse her?) Kommunal- og regionalmedister: Violetta Helsemedister: ~Alwa~ Sosialmedister: Bellatrix Landbruksmedister: LilleBille Glitter-, stas- og glamourmedister: Glamourgirl Takhøydemedister: Mysan Samferdselsmedister: Hu i Svingen Forsvarsmedister: Pecado Kose- og mosemedister: Trille (Fredags)energimedister: Litjmæ Matmedister: Arkana Singelmedister: Attegløyma Likestillingsmedister: Leya Stassekretærer: Gamle Alex (barne- og familiemedisteriet) Adelheid (finans- og administrasjonsmedisteriet, finansavd.) Lano (finans- og administrasjonsmedisteriet, administrasjonsavd., underavd. redigering)
Champagnepiken Skrevet 12. januar 2006 #254 Skrevet 12. januar 2006 Jeg synes forøvrig barnemedisteren skal legge medisterlisten i sitt første innlegg .. så vi har en oppdatert liste først i tråden til enhver tid. (Det som står der er jo tatt ut av sammenhengen likevel .. og har lite å gjøre med skikkelige saker) ← Støttes!
LilleBille Skrevet 12. januar 2006 #256 Skrevet 12. januar 2006 Støttes! ← Regner med at det drypper litt edlere dråper på forslagsstiller - siden jeg da sparte deg for masse ekstraarbeid.
Champagnepiken Skrevet 12. januar 2006 #257 Skrevet 12. januar 2006 Regner med at det drypper litt edlere dråper på forslagsstiller - siden jeg da sparte deg for masse ekstraarbeid. ← Ta det opp med glamourmedisteren... *vurderer ekstrabevilgning til champagneinnkjøp*
Gjest Litjmæ Skrevet 12. januar 2006 #258 Skrevet 12. januar 2006 (fredags)energimedisteriet sender herved ut en høring til samtlige medisterier om stor medisterfest i morgen(fredag). Masse energi utloves! :hoppe:
Gjest Bellatrix Skrevet 12. januar 2006 #259 Skrevet 12. januar 2006 Sosialmedisteren er for mest mulig sosialt samvær, så fredagsfest høres bra ut.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. januar 2006 #260 Skrevet 12. januar 2006 Fornøyd, selv om jeg står fast på at singelmedister også bør være medister for bondeangersaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå