Gå til innhold

Kvinneguidens regjering

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Som sosialminister går jeg god for at vi trenger en singelminister.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Når får eg svar på jobbsøknaden her? Er det mange om beinet? Eg har sjelden vore så klar for ein jobb som eg er no...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er vel administrasjonsmedisteren som tar den siste avgjørelsen, men som sagt så støtter jeg din ansettelse.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Når får eg svar på jobbsøknaden her? Er det mange om beinet? Eg har sjelden vore så klar for ein jobb som eg er no...

Møter du opp i lårkort, får du svar relativt kjapt.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Det er vel administrasjonsmedisteren som tar den siste avgjørelsen, men som sagt så støtter jeg din ansettelse.

Nåja. Det er vel ikke han som er sjef, er det vel?

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg har alltid lårkort, og som du ser er eg altså blond og blåøygd... :sexy:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Nåja. Det er vel ikke han som er sjef, er det vel?

Det er vel Champagnepiken som er øverste sjef?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
Eg har alltid lårkort, og som du ser er eg altså blond og blåøygd...  :sexy:

Gratulerer. Du har jobben som singel- og bondeangermedister. *Sender videre til champagnepiken*

Endret av Devil's Spawn
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Det er vel Champagnepiken som er øverste sjef?

Unnskyld?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Unnskyld?

det var i hvert fall hun som hadde oversikten.

Skrevet

Da antar jeg at det er Champagnepiken som er rette vedkommende man stiler en henvendelse til om man ønsker lårkorte skjørt i stedet for denne kjeledressen som er påkrevd i bygdenorge?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Da antar jeg at det er Champagnepiken som er rette vedkommende man stiler en henvendelse til om man ønsker lårkorte skjørt i stedet for denne kjeledressen som er påkrevd i bygdenorge?

Nja. Det bør vel være opp til sosialmedisteren hva slags klær folk kan ha på seg? Jeg mener du bør ha kjeledress når du skal i fjøset, men at du kan ha lårkorte skjørt i møter.

Skrevet
Jeg er absolutt for et flertall av kvinner i lårkort.

Dette støttes av likestillingsmedisteren!

Skrevet
Bare vi to er 40 % menn,

:grine: .. og jeg som trodde dere var 100% mannfolk :sur:

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
:grine: .. og jeg som trodde dere var 100% mannfolk :sur:

Tviler. Jeg leste i en tråd at en gjest summerte seg frem til 5 menn på KG, og der var verken jævelyngel eller undertegnede nevnt. Men uansett; hvis han er 40 % og jeg er 40 % mann, blir det altså tilsammen 80 %.

Skrevet

Det som kan være interessant er hvor de % deres er da :sjenert:

Gjest Gamle Alex
Skrevet

beklager at jeg har vært vekke en stund, har ennå ikke motatt noe svar på søknaden min

Skrevet (endret)

Synes vel nesten det hadde vært på tide med en totalliste over besatte medisterposter og stassekretærer - så de som er forbigått virkelig får det gnidd inn :sjarmor:

Endret av LilleBille
Gjest Gjesten
Skrevet

Eg og etterlyser søkerliste og cirka svartid.

Skrevet

Administrasjonsmedisteriet har åpningstid sånn omtrent mellom halv ni og fire...

Men det er klart, du er innstilt til jobben. Forutsatt at storsjef djevleavkommet sier ja. Og det har han vel gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...