Gå til innhold

Forhold hvor dere har helt forskjellig seksualitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å lure på om vi er alt for forskjellig på det punktet. Jeg må gang på gang gå på kompromiss med meg selv, og kjærlighet avles jo ikke akkurat av å gjøre handlinger som byr en i mot. Likevel kan det ikke være godt for min partner å måtte be om det han setter høyest. 

Hva er deres erfaringer hvor dere liker helt forskjellige ting seksuelt?

Anonymkode: cb52b...251

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke..sex blir fort bare utrygt, skremmende og ekkelt når man streker seg og tillater ting man selv ikke trenger eller ønsker selv. Føles raskt mer som overgrep enn sex.

Anonymkode: 1f90f...29b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig. Jeg liker ikke oralsex, verken å gi eller få, men sliter skikkelig med å finne en partner som ikke "krever" det.

Anonymkode: d027e...00f

AnonymBruker
Skrevet

Man bør vel finne noen sexområder man er kompatible på ihvertfall. Og dyrke demm.

Anonymkode: 19092...e69

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er vanskelig. Jeg liker ikke oralsex, verken å gi eller få, men sliter skikkelig med å finne en partner som ikke "krever" det.

Meg og min samboer er i 40 årene og ingen av oss liker oral sex, hverken å gi eller å få. Vi liker mye annet, men akkurat det ligger ikke for oss. Jeg var helt overrasket over å finne en mann som tenkte likt som meg der, men de finnes, ja 😊

Anonymkode: 135ca...925

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har hatt 4 seriøse kjærester. 2 likte å gi/få oralsex, og 2 likte ikke. Men en av dem som ikke likte, hadde veldig MYE på liker ikke-lista, og et ambivalent forhold til all sex, det ble et problem. Min nåværende kjære liker det meste innen sex utenom oralsex, og så slikker han meg på bursdagen min ol. Like greit at det ikke skjer ofte når det ikke er hans ting. Vi deler mye annet fint.

Anonymkode: 19092...e69

Skrevet

Det er ikke enkelt, å få to personer med ulike preferanser til å få begge tilfredse.

Har det selv slik, går både på hva en liker og hyppighet. 

Men hva er greit? Er svært mange som sier en aldri skal gjøre noe en ikke liker, mens andre sier vet ikke før jeg har prøvd. 

Jeg mener en I stor grad kan utvikle seg, til å like mye, selv om en ikke går på bekostning av egne grenser. 

Jeg ville selv ha gått langt i å utforske ulike ting, om det var viktig for henne. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...