Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #1 Del Skrevet 1. november 2002 kjæresten og jeg skal på weekendtur til Tromsø neste helg, og jeg tenkte å ta ham med ut på en bedre middag. Er det noen som kan anbefale et romantisk, koselig sted med ikke altfor stive priser? Studielånet må jo holde ut denne måneden også klem fra en fattig student Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 3. november 2002 #2 Del Skrevet 3. november 2002 Hm nå er det lenge siden jeg var i Tromsø- er utflytter. Men Arctandria og biffhuset ligger på SKARVEN. Arctandria har fiskemat og biffhuset- ja det sier seg selv. Det er god mat. Men kanskje ikke så veldig billeg. Aune gården- det er cafe/restaurant hvor de har utrolig god mat. Det er veldig koselig der fordi bygget er inndelt i små rom.... Ja det er vel de stedene jeg har pleid å gå for å spise god-ikke så fryktelig dyr mat. Men du kan jo ringe dit å sjekke prise på forhånd :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. november 2002 #3 Del Skrevet 3. november 2002 Da jeg studerte i Tromsø var vi mye å spiste på Tang`s. Der er det koselig og billig. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. november 2002 #4 Del Skrevet 4. november 2002 Tapas er jo fryktelig romantisk, for da deler man liksom all maten med hverandre Husker ikke hva det heter, men de serverer det der "Barske gleder" lå før, på tur ned mot Skarven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. november 2002 #5 Del Skrevet 7. november 2002 Tangs er billig og god kinamat, men jeg holder en knapp på Biffhuset, eller Arctandria. Dere må selvfølgelig også prøve baguettene på Knoll og tott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2002 #6 Del Skrevet 7. november 2002 Emma's Drømmekjøkken!!!! :D Peppermøllen..... Lotus.... Tangs er bra ja.... +++ Mange gode restauranter i Tromsø. Men også noen ikke fullt så bra.... Bare så det er sagt. Tror VG og Nordlys har terningkast på noen av dem her på nettet. Se der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 8. november 2002 #7 Del Skrevet 8. november 2002 Emmas drømmekjøkken :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå