Gå til innhold

ut å spise i tromsø


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

kjæresten og jeg skal på weekendtur til Tromsø neste helg, og jeg tenkte å ta ham med ut på en bedre middag.

Er det noen som kan anbefale et romantisk, koselig sted med ikke altfor stive priser? Studielånet må jo holde ut denne måneden også :wink:

klem fra en fattig student

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm nå er det lenge siden jeg var i Tromsø- er utflytter. Men Arctandria og biffhuset ligger på SKARVEN. Arctandria har fiskemat og biffhuset- ja det sier seg selv. Det er god mat. Men kanskje ikke så veldig billeg.

Aune gården- det er cafe/restaurant hvor de har utrolig god mat. Det er veldig koselig der fordi bygget er inndelt i små rom....

Ja det er vel de stedene jeg har pleid å gå for å spise god-ikke så fryktelig dyr mat. Men du kan jo ringe dit å sjekke prise på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapas er jo fryktelig romantisk, for da deler man liksom all maten med hverandre :) Husker ikke hva det heter, men de serverer det der "Barske gleder" lå før, på tur ned mot Skarven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Tangs er billig og god kinamat, men jeg holder en knapp på Biffhuset, eller Arctandria. Dere må selvfølgelig også prøve baguettene på Knoll og tott :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Emma's Drømmekjøkken!!!! :D

Peppermøllen.....

Lotus....

Tangs er bra ja....

+++

Mange gode restauranter i Tromsø. Men også noen ikke fullt så bra.... Bare så det er sagt. Tror VG og Nordlys har terningkast på noen av dem her på nettet. Se der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...