Gå til innhold

kunstig intelligens og boligsalg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei...

Kom over en artikkel som virkelig fikk meg til å reflektere.. Det har jo vært mye i vinden om AI eller kunstig intelligens i det siste.. har blant annet lest om at det brukes i forbindelse med lekser og læring og sitter litt på gjerdet egentlig hva jeg tenker om det selv.

Artikkelen handler om hvordan kunstig intelligens i fremtiden kan brukes for å hjelpe oss med boligsalget. Både spennende og skummelt... er fremtiden her? 

Legger ved link https://meglervalg.no/kan-ai-hjelpe-med-boligsalget/

En ting vet jeg... hadde vært helt magisk å kunne byttet ut møbler/farger på vegger mens man er på digital visning!! 

Klem
Liss

Anonymkode: 98d14...b48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spennende lesing dette! men jeg må innrømme at jeg synes det er fryktelig spennende, selv om jeg begynner å dra litt på årene.......... vokste opp med rykter om flygende biler i 2000, men de årene kom og gikk... satser på at vi kommer dit en dag før jeg svinner hen.......

Anonymkode: a62ce...b8a

AnonymBruker
Skrevet

Vært fint å slippe sleipe eiendomsmeglere.

Anonymkode: 09839...d8e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vært fint å slippe sleipe eiendomsmeglere.

Anonymkode: 09839...d8e

Hehe, kanskje i fremtiden så er det kun en robot vi snakker med gjennom hele prosessen? 

Anonymkode: 98d14...b48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Spennende lesing dette! men jeg må innrømme at jeg synes det er fryktelig spennende, selv om jeg begynner å dra litt på årene.......... vokste opp med rykter om flygende biler i 2000, men de årene kom og gikk... satser på at vi kommer dit en dag før jeg svinner hen.......

Den flygende bilen i Arngren-katalogene ble først presentert helt tilbake i 1991.

Og med tanke på hva flygende biler kan brukes til i forbindelse med terror, tror jeg neppe de har noen fremtid i samfunnet vårt.

sky.515b_12.jpg

Anonymkode: 63d66...a70

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Den flygende bilen i Arngren-katalogene ble først presentert helt tilbake i 1991.

Og med tanke på hva flygende biler kan brukes til i forbindelse med terror, tror jeg neppe de har noen fremtid i samfunnet vårt.

sky.515b_12.jpg

Haha... Ja tenke seg til.  Og virkelig skummelt med tanke på ny teknologi som potensielt kan brukes til terror... Bakdeler og fordeler med alt........

Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha... Ja tenke seg til.  Og virkelig skummelt med tanke på ny teknologi som potensielt kan brukes til terror... Bakdeler og fordeler med alt........

Jeg blir skremt av alt som dronene kan brukes til. Først var det bare lek og moro, et fjernstyrt leketøy. Så ble det fotografering, og senere til våpen, huff. Serien Ammo på tv2 var skremmende.

AnonymBruker
Skrevet
Adobyen skrev (16 timer siden):

Jeg blir skremt av alt som dronene kan brukes til. Først var det bare lek og moro, et fjernstyrt leketøy. Så ble det fotografering, og senere til våpen, huff. Serien Ammo på tv2 var skremmende.

Ja, egentlig så er vel det noe at det skumleste... At det flyr ubebemmanede droner rundt og dreper folk i krig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 15.09):

sky.515b_12.jpg

Aldri sett flygende bil brukes til terror. Egentlig aldri sett flygende biler heller. Enda :P

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes alt med teknologi er spennende jeg, særlig AI! Eller KI .. men liker AI bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...