Gå til innhold

Hvor lenge vente med å bli gravide..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så jeg fikk to barn når jeg var veldig ung. Første når jeg var 19. Nå er jeg 34 og holder på med å flytte sammen med ny mann. Han er god med barna mine og vi har blitt en familie sammen. Nå ønsker han seg barn og jeg merker jeg er usikker. Mye pga alder. Jeg tenker prøve om et år om vi bestemmer oss for det mens hans helst ville prøvd Nå til høsten. Andre som hat bestemt seg for å prøve når man allerede har oppdratt tenåring. Hvordan tok ungdommene det å bli storesøster? Hvordan avgjorde dere det med tanke på egen alder og når være ferdig med å få barn?

Anonymkode: 7054b...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er litt i samme båt som deg, men er tre år yngre. Min sønn fra forrige forhold er blitt 11 år, så å få barn nå er så godt som å starte på nytt..

Her var min samboer klokkeklar fra dag én at han ønsker seg barn. Jeg gikk mange runder med meg selv der jeg vurderte om det var noe jeg kan tenke meg å være med på, for hvis ikke så kunne jeg ikke blitt sammen med han slik jeg ser det. 

Vi har bodd sammen i ett år nå. P-staven kom ut i januar. Det har så langt ikke klaffet. Gutten min ønsker seg veldig søsken, så akkurat det tror jeg blir å gå veldig bra :)

Anonymkode: 3aac3...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Så jeg fikk to barn når jeg var veldig ung. Første når jeg var 19. Nå er jeg 34 og holder på med å flytte sammen med ny mann. Han er god med barna mine og vi har blitt en familie sammen. Nå ønsker han seg barn og jeg merker jeg er usikker. Mye pga alder. Jeg tenker prøve om et år om vi bestemmer oss for det mens hans helst ville prøvd Nå til høsten. Andre som hat bestemt seg for å prøve når man allerede har oppdratt tenåring. Hvordan tok ungdommene det å bli storesøster? Hvordan avgjorde dere det med tanke på egen alder og når være ferdig med å få barn?

Anonymkode: 7054b...4f9

Alder skal du hvertfall ikke tenke på. Jeg blir 34 i år, fikk mitt første barn i fjor i en alder av 33. Er nå gravid med nummer 2 og tenker meg også 1-2 barn etter det. Jeg føler meg hvertfall ung, men det kan jo variere sikkert ut fra hvilken form man er i. 

Anonymkode: 63d08...82d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bør vente ca 1 år å se om foholdet fungerer. Gamle mødre er de som er over 38+ 

Anonymkode: 47f82...4a3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Alder skal du hvertfall ikke tenke på. Jeg blir 34 i år, fikk mitt første barn i fjor i en alder av 33. Er nå gravid med nummer 2 og tenker meg også 1-2 barn etter det. Jeg føler meg hvertfall ung, men det kan jo variere sikkert ut fra hvilken form man er i. 

Anonymkode: 63d08...82d

Samme her :) 

Anonymkode: 4005f...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du bør vente ca 1 år å se om foholdet fungerer. Gamle mødre er de som er over 38+ 

Anonymkode: 47f82...4a3

Enig, viktigere å evaluere forholdet enn å stresse over å få barn i 30-åra :)

Anonymkode: 59d78...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...