Gå til innhold

Hva kan man forvente; virkelighet vs fantasi..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et laaangt forhold som tok slutt for et år siden. Vi har siden funnet ut at vi vil diskutere å finne sammen igjen.

her er dilemmaet; jeg her på en måte «våknet litt» i det siste - funnet ut mer hva jeg liker seksuelt (har vært med to stk siden eksen). Og nå er jeg på en måte bekymret litt for om sexlivet med eksen kommer til å føles «kjedelig». Han er forsåvidt flink men litt sånn innenfor boksen (som jeg nå vil vandre litt utenfor, for eks lett BDSM osv) Og så tenker jeg; er det bare utopi å tenke at jeg vil leve ut fantasiene og ha et fantastisk sexliv eller burde jeg tenke at et godt sexliv er fint og så kan jeg fortsette å kose meg med fantasiene. Kan liksom ikke få i pose og sekk 🤔?

Anonymkode: 73f55...b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke fortsette med det nye sexlivet med den gamle flammen da? Kan jo hende du vekker noe i ham

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Det var også min første tanke. Du har noen tanker og du er på vei til et fast forhold. 

Når du beskriver mannen som "innenfor boksen", hvor fastlåst i den boksen er han virkelig?

AnonymBruker
Skrevet

Du bør kanskje være forsiktig med å dele det med han, er vel ikke alle som reagerer positivt på å få vite at den andre har hatt (fantastisk) sex med noen andre i mellomtiden. 

Anonymkode: 95061...18b

• Liker 1
Gjest Elooon
Skrevet

Lev ut fantasiene og ha et fantastisk sexliv❤️Leve ut fantasiene er mye bedre enn å bare kose seg med de. Anbefales.
Hvem har sagt du ikke kan få i pose og sekk? Jo visst kan du det. 

AnonymBruker
Skrevet

Slutt er ofte slutt for en grunn? Men nå har du antagelig kortene på din hånd, og kan si at: nytt liv, nye regler.

Du har som kvinne alle muligheter til å invitere flere inn i sexlivet deres, og kanskje mannen også får en oppvåkning? Er han ikke interessert i nytenking, så er livet for kort for slikt.

Anonymkode: e1ba4...ce3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dette er ganske vanlig hvis man ikke fikk pult i fra seg som ung.. det med tanke å IKKE ha pult med forskjellige menn😁👍 

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du bør kanskje være forsiktig med å dele det med han, er vel ikke alle som reagerer positivt på å få vite at den andre har hatt (fantastisk) sex med noen andre i mellomtiden. 

Anonymkode: 95061...18b

Uenig. Hun har luftet seg litt og oppdaget noen nye ting. Kan like gjerne fortelle eksen med en gang at menyen herved er utvidet, så kan han selv velge om han vil være med eller ikke. ;)

De diskuterer tross alt å finne sammen igjen, litt ekstra krydder i sexlivet er kanskje det som skal til for at forholdet skal være verdt å ta opp igjen?

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...