AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Er så sliten av å stå med alt alene. Har 2 barn å ta meg av i tillegg til jobb. Utover det så har jeg et lite nettverk, og nærmeste familie i nærheten har gått bort for ikke lenge siden. Det lille nettverket jeg har igjen er ikke mye å skryte av, barnefar som nå er eks og alltid behandlet meg dårlig. Alltid prioritert sine egne ting, i overkant glad i alkohol og pleier sine egne interesser og behov. Min nærmeste venn sliter psykisk og har også fått alkoholproblemer. Har støttet der i lang tid, men nå orker jeg ikke mer. Må ta hensyn til meg selv og ønsker et nytt nettverk med mennesker som har noe positivt å bringe i hverdagen. Begynner å føle meg syk, har fått angst og føler meg alene. Bor på et lite sted, og det er ikke lett å finne nye bekjentskaper. Har en jobb jeg trives i med mange gode muligheter framover, så ønsker heller ikke å flytte. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Ønsker vel mest å lufte noen tanker til anonyme utenforstående. Og hvis noen har noen gode råd til å komme seg opp igjen å få tilbake glede og energi, så setter jeg stor pris på det. Anonymkode: 0cc84...7ac
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Ber du om hjelp fra offentlige instanser som barnevern, fastlege? Det er kjipt å ha det sånn, og det er dessverre kun du som kan dra deg selv opp av møkka. Du er to barn, tenk på de ❤️ Søtteklem til deg! Anonymkode: 0a5b5...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå