Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt god venninne med kollega, og jeg skal hjem til henne for første gang. Burde jeg ta med meg noe? altså en liten gave eller ?

Anonymkode: 5e45b...e9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør alltid det, en liten blomst eller konfekt.

Anonymkode: f25b4...fa0

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal til henne på dagtid uten middag og uten alkohol hadde jeg tatt med en kurv jordbær og litt sjokolade. Hvis du skal på middagsbesøk hadde jeg tatt med en flaske vin og/eller en finere sjokolade (de fra Jacobs utvalgte feks) 

Anonymkode: 4627b...3b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er motstander av såkalte "vertinnegaver". Om du vil ta med noe, så gjør det spiselig, som sjokolade om du vet hun spiser det. Ville styrt unna vin, med mindre du vet at hun er vindrikker..

Anonymkode: 1691c...646

AnonymBruker
Skrevet

Fikk blomster og vin (var vinkveld) da jeg inviterte kolleger hjem for første gang :) Blomster tenker jeg er fint? 

Anonymkode: 797cc...0a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk blomster og vin (var vinkveld) da jeg inviterte kolleger hjem for første gang :) Blomster tenker jeg er fint? 

Anonymkode: 797cc...0a3

Jeg ville ikke satt pris på blomster. Det er jobb for verten. Er det blomster i potte = stress med å ta vare på (og spesielt nå når det er sommer og folk gjerne skal reise vekk). Er det bukett, må verten kave med å finne vase, og også huske å skifte vann, og de dævver raskt, så må man håndtere dryss, osv. I tillegg til at slike blomster er miljøsvineri.. 

Anonymkode: 1691c...646

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jordbærkurv, sjokolade, vin eller blomster er helt fine gaver. Har du hage med blomster, så kann du lage en bukett av de.

Anonymkode: 065bc...873

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sist gang jeg hadde en kollega på besøk tok kollegaen min med seg to oster og en pakke kjeks. var helt supert :D

Anonymkode: f63d5...1b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...