baremeg007 Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Hvilke kriterier har dere, eller ville hatt i fremtiden, for å velge fadder til egen unge? Jeg har faktisk ikke flere venner igjen fra «gamledager» av personlige grunner og har derfor egentlig kun 1 ordentlig kompis. Har kjent hverandre nå litt over 2 år. Er det innafor å da velge denne kompisen i tillegg til min bror (som uansett skal spørres), eller er det mer naturlig å bare velge bror?
Juniper Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Anbefaler å velge slekt. Sjansen er mye større for st man fortsatt har kontakt med dem om noen år og st de genuint bryr seg om ungen.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Vi er en ganske stor familie, så for oss og de andre i slekta er det vanlig å kun bruke tanter og onkler til faddere. Evt søskenbarn som er en del eldre. Jeg var den som gjorde unntak og valgte venner OG familie.. angrer på venner Anonymkode: 75d31...e1d
Brunello Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 For oss var tankegangen at slekta er der uansett. Vi brukte venner som faddere for å vise at dette er mennesker vi ønsker å ha i livene våre. De er der fortsatt alle sammen.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Brunello skrev (57 minutter siden): For oss var tankegangen at slekta er der uansett. Vi brukte venner som faddere for å vise at dette er mennesker vi ønsker å ha i livene våre. De er der fortsatt alle sammen. Smart! Anonymkode: 75d31...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå