Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kriterier har dere, eller ville hatt i fremtiden, for å velge fadder til egen unge? Jeg har faktisk ikke flere venner igjen fra «gamledager» av personlige grunner og har derfor egentlig kun 1 ordentlig kompis. Har kjent hverandre nå litt over 2 år. Er det innafor å da velge denne kompisen i tillegg til min bror (som uansett skal spørres), eller er det mer naturlig å bare velge bror? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å velge slekt. Sjansen er mye større for st man fortsatt har kontakt med dem om noen år og st de genuint bryr seg om ungen. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi er en ganske stor familie, så for oss og de andre i slekta er det vanlig å kun bruke tanter og onkler til faddere. Evt søskenbarn som er en del eldre. 
Jeg var den som gjorde unntak og valgte venner OG familie.. angrer på venner 

Anonymkode: 75d31...e1d

Skrevet

For oss var tankegangen at slekta er der uansett. Vi brukte venner som faddere for å vise at dette er mennesker vi ønsker å ha i livene våre. De er der fortsatt alle sammen.

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (57 minutter siden):

For oss var tankegangen at slekta er der uansett. Vi brukte venner som faddere for å vise at dette er mennesker vi ønsker å ha i livene våre. De er der fortsatt alle sammen.

Smart! 

Anonymkode: 75d31...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...