Gå til innhold

Noen single her som levet helt i sølibat?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sex er oppskrytt og direkte kjedelig i lengden. Jeg er dessverre ikke singel, men satser på å bli det snart. Da blir det også sølibat, og det ser jeg frem til. Endelig fred å få!

Anonymkode: 928df...fad

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har levd i sølibat i 15 år. Jeg er kvinne

Anonymkode: 47f72...cfb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sølibat på 1-2 år? Det er som å kalle et forhold på 2 år for et langt forhold. 

sølibat er du i når du passerer deg 5-10-15 år. Ikke 1-2. Et langt forhold er 5-10-50 år. Ikke 4 måneder og 30 dager. Det kan ikke kalles forhold engang. 

ikke rart folk er single eller på og av med noen men aldri klarer å finne en som er der i mange år om dere ikke forstår så essensielle ting. 

Anonymkode: 64b3b...963

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.6.2023 den 12.36):

Hvor lenge har du levd sånn? Lever dere i tillegg uten onani, eller klarer man seg ikke uten? 

Anonymkode: 43b0f...5d8

Store deler av 20 årene holdt jeg meg unna damer, mest pga sosial angst, og ble vandt til det, og forsonet meg med det, inntill jeg rundt 30 gikk dritt lei og hoppet ut i det igjen, møte damer på tinder ble nesten som en eksponeringsterapi, og tok ikke lang tid før jeg levde singellivet til fulle med masse damer. I dag skjønner jeg ikke helt hvordan jeg klarte så mange år uten 

Anonymkode: 17e4a...205

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Store deler av 20 årene holdt jeg meg unna damer, mest pga sosial angst, og ble vandt til det, og forsonet meg med det, inntill jeg rundt 30 gikk dritt lei og hoppet ut i det igjen, møte damer på tinder ble nesten som en eksponeringsterapi, og tok ikke lang tid før jeg levde singellivet til fulle med masse damer. I dag skjønner jeg ikke helt hvordan jeg klarte så mange år uten 

Kan du utdype litt mer? Jeg er i samme situasjon, hvor lang tid tok det før du «ble normal» igjen? Og hvordan var det å gå ut igjen i starten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du utdype litt mer? Jeg er i samme situasjon, hvor lang tid tok det før du «ble normal» igjen? Og hvordan var det å gå ut igjen i starten?

Jeg endte på sykehus for depresjon og angst, som var hovedårsaken til at jeg ga opp damer, redsel. Når jeg kom hjem igjen så bare bestemte jeg meg for å hoppe ut i det, selv om angsten ikke var borte, føltes som ett nå eller aldri øyeblikk 

Det var skummelt første 2-3 gangene, også litt fordi jeg ikke var vandt til å sette meg i en slik situasjon, og visste ikke hvordan forføre en dame, men fant fort ut at det verken var så skummelt eller vanskelig som jeg trodde, når jeg først forsto det, så slappet jeg mye mer av

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topsi skrev (På 29.6.2023 den 12.22):

Jeg er aselsuell, så lever i sølibat ja, alltid gjort det. Onanerer heller ikke, har ikke behov for det

12 år uten er man vel nesten Aseksuell/Aromantisk ? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (4 timer siden):

12 år uten er man vel nesten Aseksuell/Aromantisk ? 😀

Begynner å nærme seg da. Hvis man ikke savner det veldig da....

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja vi finnes. Har alltid levd i sølibat da jeg ikke vil ha ons eller tilfeldig sex som er en risiko for kjønnsykdommer.

Anonymkode: 868fe...7b5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lever greit i sølibat til jeg er i forhold igjen, men enn så lenge så holder jeg meg langt unna ons, ff eller lignende. Sex er mer enn bare sex for min del, sikkert klassisk dame på det punktet.

Anonymkode: 5ef4d...f89

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1 år i sølibat. Vaginisme, traumer og generell utrygghet rundt menn stopper meg fra å gi det et nytt forsøk. 

Anonymkode: 89063...462

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (11 timer siden):

Begynner å nærme seg da. Hvis man ikke savner det veldig da....

Har ikke vært i nærheten av en jente siden 2012 så jeg har vel blitt sånn da 😀

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Har ikke vært i nærheten av en jente siden 2012 så jeg har vel blitt sånn da 😀

Men det kommer. Du får ei ny! 

Anonymkode: c78de...8ac

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha vært singel i 12 år, hadde et gjensidig kun sex forhold etter bruddet, et lite år, men etter det noen dater uten sex de neste 3-5-7 år, og etter det har det ikke skjedd noe her. Tror ikke jeg kommer til å finne noen, så årene bare baler på seg.  

Anonymkode: 9d599...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så mye som en klem siden 2009.

Føler jeg ble født i feil århundre. Jeg har aldri klart å finne en kvinne som er seriøs nok. Med en gang jeg hører hun har hatt tilfeldig sex osv. mister jeg alt av interesse. Tatoveringer. Opptatt av penger. Ut å feste osv. osv.

-m35

Anonymkode: 3005b...b4f

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke så mye som en klem siden 2009.

Føler jeg ble født i feil århundre. Jeg har aldri klart å finne en kvinne som er seriøs nok. Med en gang jeg hører hun har hatt tilfeldig sex osv. mister jeg alt av interesse. Tatoveringer. Opptatt av penger. Ut å feste osv. osv.

-m35

Anonymkode: 3005b...b4f

Men det skal en god del til for at ei ikke har hatt tilfeldig sex virker det som. Er du sikker på at den er umulig for deg å komme over, for hun kan jo ønske å finne noen for seriøse relasjoner hun også. Sier kun det, fordi det kanskje lønner seg for deg. 

Anonymkode: cee34...5fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sølibat siden tidlig på året. Tar meg en runk og det funker fjell. Bedre enn sex med noen jeg elsker? Overhodet ikke. Bedre enn sex med en fremmed? Ikke egentlig, men forskjellen er såpass minimal at man nesten må kaste seg over meg for at det skal være verdt det.

Anonymkode: e04b7...7c4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Sølibat siden tidlig på året. Tar meg en runk og det funker fjell. Bedre enn sex med noen jeg elsker? Overhodet ikke. Bedre enn sex med en fremmed? Ikke egentlig, men forskjellen er såpass minimal at man nesten må kaste seg over meg for at det skal være verdt det.

Anonymkode: e04b7...7c4

Kos deg da! Det er veldig bra for menns helse å runke. Minst en gang om dagen. Bra for prostata og sinnet ❤️

Anonymkode: c78de...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...