AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Del Skrevet 28. juni 2023 Hvor lenge har du levd sånn? Lever dere i tillegg uten onani, eller klarer man seg ikke uten? Anonymkode: 43b0f...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 28. juni 2023 #2 Del Skrevet 28. juni 2023 Jeg kan gå lenge uten sex. Og onani. Selvom jeg er en veldig seksuell person, så skal det litt til å finne noen med rett kjemi som gjør at jeg vil ha sex med dem. Har nå vært i sølibat i 6mnd, kan sikkert telle på 1hånd hvor mange ganger jeg har onanert. Ingen sex i sikte heller😅 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Del Skrevet 28. juni 2023 Ja. Blir gal snart. Anonymkode: d4831...e22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Del Skrevet 28. juni 2023 Ja. Men er ikke ei jente som er ute etter ons osv, vil finne den rette liksom. Kanskje sånn 5 mnd siden jeg hadde sex. Trodde jeg fant den rette nettopp men han var enda en fuckboy . Er 21 Anonymkode: 3fb93...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Del Skrevet 28. juni 2023 Ja, men jeg er mann da. Fire og et halvt år uten nå. Vil gjerne ha en kjæreste, men kommer egentlig ingen vei. Onanerer hver dag, men det gjør jo ikke samme nytten. Er vel litt mer typisk for menn at singel = sølibat i praksis. Savner sex, men for å se positivt på det er det i hvert fall billigere å være singel. Anonymkode: d3b6e...1ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #6 Del Skrevet 28. juni 2023 Ja, dessverre. Prøver å finne en fast en å ha sex med, men det er ikke så enkelt. Kan også ha ONS, men jeg er ikke på byen så må finne dem på nettet. Og det er så mye å passe på for kvinner, vil ikke bli bundet fast i noen kjeller 😅 Men onanerer, selv om det bare gjør meg enda litt mer frustrert 🙈 Anonymkode: 57976...333 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #7 Del Skrevet 28. juni 2023 Har ikke hatt sex på 8 år, og det er null sex i sikte framover heller. Kan fort gå 8 år til. Eller kanskje jeg har hatt sex for siste gang i livet. Hvem vet, og årene flyr. Er mann på 37 år, lever i et lokalt magert singelmarked og er en av disse mennene som ikke ønsker sex bare fordi hun har puls (myteomspunnet klisjè). Onanerer ca 4 ganger i uka, og det må jeg, ellers blir jeg "gal". Trøsten får være at jeg oppigjennom 12 år hadde hyppig fast sex med 2 absurde flotte kvinner (ikke samtidig, men i hver sin forholdsperiode). Hadde du spurt meg når jeg var 17 år om å velge mellom å ha sex med disse to diamentene av noen kvinner fast neste 12 år for så gå sexløs inn i fremtiden, eller leve med datidens og dagens "frie" marked med muligheter, så hadde jeg valgt førstnevnte. Anonymkode: dcaaf...b2e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #8 Del Skrevet 28. juni 2023 Jeg har levd i sølibat i ca 5 år, onanerer en sjelden gang . Anonymkode: befb0...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #9 Del Skrevet 28. juni 2023 Vært 5 år uten sex her, og det var en elendig ONS jeg godt kunne spart meg. Trekker jeg fra den blir det 12,5 år siden sist. Onanerer innimellom men kan godt gå flere måneder imellom før behovet melder seg (Takk p-pilla mi ) . 0 sex i sikte, og føler meg egentlig ganske ferdig med menn. Ikke at døra er helt lukket, men leter ikke aktivt. Ikke på en eneste app lenger, aldri på byen. Og han må virkelig pirre meg både sexuelt og mentalt for at jeg skal gidde å gå på en date. K39 Anonymkode: da7aa...4aa 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #10 Del Skrevet 28. juni 2023 Jeg levde i sølibat i over et tiår som enslig. Masse solo-sex, savnet overhodet ikke å ha en partner. Anonymkode: 2107a...221 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #11 Del Skrevet 28. juni 2023 Levd sånn i årevis, lite onani, noen år helt uten, noen år en måned med fem ganger og ingenting på fire måneder før jeg onanerer igjen. Det er best med helt avholdenhet for jo mer man onanerer jo oftere blir man kåt. Når man aldri onanerer eller har sex så savner ikke kroppen det heller:) Anonymkode: 9bf2a...f6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #12 Del Skrevet 28. juni 2023 Ja. Jeg får ingenting ut av rent seksuelle relasjoner med menn og ønsker ikke ta risiko for kjønnssykdommer for bare sex heller, så blir sølibat til jeg evt. treffer noen ny. Foreløpig ser det mørkt ut. Anonymkode: 88513...9df 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #13 Del Skrevet 28. juni 2023 Har ikke hatt sex med en annen person på 🤔🤔 5 år nå kanskje. Jeg er demiseksuell, som er på det aseksuelle spekteret. Når jeg ikke har følelser for noen, så har jeg heller ingen lyst på noen. Det frister ikke en gang å ha random sex med noen. Og jeg har heller ikke ønske om å endre min single status, så da blir det er liv i sølibat for meg. Men det betyr ikke at jeg ikke har er rikt sexliv. Jeg storkoser meg alene. Jeg gir meg selv de mest intense og fantastiske orgasmene. Minimum 3 stk om gangen. Jeg storkoser meg. I gjennomsnitt så koser jeg meg 8 ganger i måneden. Og er ganske fornøyd. Anonymkode: eca5e...bac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #14 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor lenge har du levd sånn? Lever dere i tillegg uten onani, eller klarer man seg ikke uten? Anonymkode: 43b0f...5d8 Lever i sølibat når jeg er singel. Sex med randoms er helt uinteressant. Anonymkode: a1f50...5e0 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #15 Del Skrevet 28. juni 2023 Sølibat her. Sex uten følelser er helt meningsløst for meg. Kanskje et halvår siden sist nå og det forblir sånn inntil jeg evt er i et nytt forhold. Anonymkode: 65593...b6a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #16 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, men jeg er mann da. Fire og et halvt år uten nå. Vil gjerne ha en kjæreste, men kommer egentlig ingen vei. Onanerer hver dag, men det gjør jo ikke samme nytten. Er vel litt mer typisk for menn at singel = sølibat i praksis. Savner sex, men for å se positivt på det er det i hvert fall billigere å være singel. Anonymkode: d3b6e...1ad Ikke billigere dersom det betyr at du er mer ute osv. Som par er man oftere hjemme og kan spise middag med råvarer fra Rema. Anonymkode: 02c84...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #17 Del Skrevet 29. juni 2023 Jeg har gått litt over ett år nå uten sex etter brudd. Ikke interessert i ons og heller ikke datet noen jeg har likt nok til å gå videre til et fysisk nivå. Anonymkode: 63649...0a5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 29. juni 2023 #18 Del Skrevet 29. juni 2023 Jeg er aselsuell, så lever i sølibat ja, alltid gjort det. Onanerer heller ikke, har ikke behov for det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #19 Del Skrevet 29. juni 2023 20 år i sølibat så langt. Ser ikke for meg å ha sex igjen noensinne, og jeg savner det ikke litt engang. Anonymkode: 5b4d3...8b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #20 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 12.23): 20 år i sølibat så langt. Ser ikke for meg å ha sex igjen noensinne, og jeg savner det ikke litt engang. Anonymkode: 5b4d3...8b9 Er du mann eller kvinne? Anonymkode: c78de...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå