AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Hei, Har vært gift i 13 år med 2 barn, men føler som jeg er veldig alene i forholdet. Mannen min er flink som pappa og styrer økonomien vårt, han er også flink med husarbeid og oppusing men jeg føler veldig alene, vi har ikke hatt tid sammen og han er ikke flink med å vise kjærlighet. 😞 fikk aldri gave på bursdagen min og ikke helller på vårt bryllupsdager, det er bare en vanlig dag som går over. Jeg har tenk dette for lenge siden- har lyst å flytte ut fra han men måtte bare vente litt til barna våres har blitt stor. Forrige uke jeg hørte også han og pappaen hans snakker sammen og mannen min sier at han klarer å være alene når barna blir stor og denne gjør meg så vondt. 😞 om dere er meg hva vil dere gjøre? Anonymkode: e0c77...538
Hippogriff Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Så han er en god far, tar eneansvaret for familieøkonomien, er flink med husarbeid og tar ansvaret for å pusse opp huset - og så mener du at han ikke viser kjærlighet? Hva tror du alt dette er da? Det der er altså skikkelig urettferdig! Foreslår at du leser deg opp på ulike kjærlighetsspråk. Og at du ser over regnskapet over hvem som bidrar med hva en gang til. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, Har vært gift i 13 år med 2 barn, men føler som jeg er veldig alene i forholdet. Mannen min er flink som pappa og styrer økonomien vårt, han er også flink med husarbeid og oppusing men jeg føler veldig alene, vi har ikke hatt tid sammen og han er ikke flink med å vise kjærlighet. 😞 fikk aldri gave på bursdagen min og ikke helller på vårt bryllupsdager, det er bare en vanlig dag som går over. Jeg har tenk dette for lenge siden- har lyst å flytte ut fra han men måtte bare vente litt til barna våres har blitt stor. Forrige uke jeg hørte også han og pappaen hans snakker sammen og mannen min sier at han klarer å være alene når barna blir stor og denne gjør meg så vondt. 😞 om dere er meg hva vil dere gjøre? Anonymkode: e0c77...538 Hvorfor har dere ikke tid sammen? Anonymkode: 4ddcf...5ef
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Kan det hende at dere får lite tid sammen fordi han har så mye å gjøre? Hvor mye bidrar du med inntekt, husarbeide og barn? Hva var det han snakke med faren om? At han vil forlate deg når barna blir eldre? Anonymkode: 820d8...197
Mt3 Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, Har vært gift i 13 år med 2 barn, men føler som jeg er veldig alene i forholdet. Mannen min er flink som pappa og styrer økonomien vårt, han er også flink med husarbeid og oppusing men jeg føler veldig alene, vi har ikke hatt tid sammen og han er ikke flink med å vise kjærlighet. 😞 fikk aldri gave på bursdagen min og ikke helller på vårt bryllupsdager, det er bare en vanlig dag som går over. Jeg har tenk dette for lenge siden- har lyst å flytte ut fra han men måtte bare vente litt til barna våres har blitt stor. Forrige uke jeg hørte også han og pappaen hans snakker sammen og mannen min sier at han klarer å være alene når barna blir stor og denne gjør meg så vondt. 😞 om dere er meg hva vil dere gjøre? Anonymkode: e0c77...538 Men om det du overhørte mellom han og hans far gjør deg vondt, så er du vel fortsatt glad i han. Har du laget kake, stelt i stand til feiring og gitt han gave på bryllupsdagen og på hans bursdag? Samt minnet han på at det nærmer seg din bursdag, og ymtet frempå om ting du ønsker deg? Menn er desverre ofte treige på dette med gaver og oppmerksomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå