AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Jeg har kompleks ptsd etter mye vold og mishandling. Når jeg føler meg fanget, låst og innestengt får jeg helt panikk, som om jeg ikke klarer å tenke, kan begynne å gråte hysterisk eller bli helt kald og bare gå rundt uten å merke hva jeg gjør for jeg blir så redd. Uansett: HVA KAN JEG GJØRE når jeg føler meg sånn? Skal snakke med psykologen når jeg skal dit neste uke, men jeg har det sånn nå! En bil har stengt min bil inne og jeg kommer meg ikke ut og vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg er så redd. Og jeg må snart på jobb. Hjelp meg, noen som kan tenke logisk og ikke er så redd som meg Anonymkode: 17432...f92 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Gå ut av bilen så du får luft rundt deg. Kan du finne eieren av bilen via skiltregister og kontakte dem? Kontakt jobb og si du kanskje blir forsinket. Så rusler du rundt i området og venter, uten å sitte innelåst selv fysisk. Anonymkode: 8099b...3a5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Jeg er ikke inne i bilen og tror jeg ser eieren av den andre bilen. Men jeg tør ikke snakke med ham. Jeg er livredd for fremmede menn. Hva gjør jeg da? Anonymkode: 17432...f92
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke inne i bilen og tror jeg ser eieren av den andre bilen. Men jeg tør ikke snakke med ham. Jeg er livredd for fremmede menn. Hva gjør jeg da? Anonymkode: 17432...f92 Bare si "hei, er det bilen din der? Du stenger bilen min inne. Kan du være så grei og flytte bilen din så jeg kommer meg på jobb?". Det kommer til å gå bra. Jeg skjønner det er vanskelig og skummelt. Du er flink, og tøff. Og problemet blir løst. Jeg har troa på deg! Anonymkode: 8099b...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Bare si "hei, er det bilen din der? Du stenger bilen min inne. Kan du være så grei og flytte bilen din så jeg kommer meg på jobb?". Det kommer til å gå bra. Jeg skjønner det er vanskelig og skummelt. Du er flink, og tøff. Og problemet blir løst. Jeg har troa på deg! Anonymkode: 8099b...3a5 Ja, det er vel det jeg må gjøre, men jeg tør virkelig ikke. Nå står de en hel gjeng der med bilen og ALLE kan se at min bil er helt innestengt. Jeg hadde egentlig tenkt å bare kjøre en kjapp tur på butikken og så hjem, men nå kommer jeg jo ikke tilbake om jeg kjører ut, de har jo sperra der. Anonymkode: 17432...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå