AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Jeg å min kjæreste har vært av å på. Vi har vært i lag ett år og i starten var forholdet veldig bra. Vi fant på ting og hadde det veldig bra. Men nå stoler han ikke på meg. Jeg sier alt til han som det er og han tror jeg henger med andre gutter noe jeg ikke gjør. Jeg må ha på Snapchat kartet konstant og kjæresten min har ikke sitt Snapchat kart på en gang. Jeg vettikke hva jeg skal gjøre siden han har allerede gjort det slutt 2 ganger. Han sier han trenger tid til å tenke og han vettikkje om han vil gjøre det slutt. Hva bør jeg gjøre ? Anonymkode: 18074...334
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Du bør gjøre det slutt. Det der er et usunt forhold. Anonymkode: f9e8e...8c9 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Ingen har noensinne gjort det slutt mer enn en gang med meg. Gidder ikke av-og - på drama. Kanskje greit å lage ting stabilt ved å si at slutt er slutt? Virker som dere har et slitsomt, umodent og ubalansert forhold. Anonymkode: ff413...05b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg å min kjæreste har vært av å på. Vi har vært i lag ett år og i starten var forholdet veldig bra. Vi fant på ting og hadde det veldig bra. Men nå stoler han ikke på meg. Jeg sier alt til han som det er og han tror jeg henger med andre gutter noe jeg ikke gjør. Jeg må ha på Snapchat kartet konstant og kjæresten min har ikke sitt Snapchat kart på en gang. Jeg vettikke hva jeg skal gjøre siden han har allerede gjort det slutt 2 ganger. Han sier han trenger tid til å tenke og han vettikkje om han vil gjøre det slutt. Hva bør jeg gjøre ? Anonymkode: 18074...334 Ikke bra. Kom deg vekk. Det er forresten heller ikke riktig at man skal måtte kvitte seg med venner som er gutter bare fordi man har fått kjæreste. Dealbreaker. Anonymkode: 7a818...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå