AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Må komme i gang med trening, etter over 20 år uten. Har kun gått tur, uten noe mer form for trening. Kom over Funkygine, og må si at det virker som om hun lager treningsopplegg til alle og enhver. Er likevel skeptisk til å trene etter en bok. Vil det fungere, liksom? Noen med erfaring her? Anonymkode: 8c034...8d0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Jøss har du funnet kjærligheten for å bli motivert? Anonymkode: c8192...388
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Funker fjell for meg! Har kjøpt meg det utstyret jeg trenger til treningen, og trener kun hjemme. Anonymkode: eaf92...f40
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Den treningsformen som du klarer å gjennomføre over tid er den som fungerer for deg. Enten det er jogging, hjemmetrening, styrketrening, svømming +++. Lykke til! Anonymkode: ed68a...143
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Bok?? Se hvor mange fantastiske videoer det er på YouTube! Hadde aldri kjøpt noe tull til noen "influenser". Hvem påvirkes av disse påvirkere egentlig? Anonymkode: b578e...69c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #6 Skrevet 28. juni 2023 Om det er etter ei bok eller videoer. .det viktigste er at det motiverer og gjøres regelmessig. Det er tusenvis av videoer på You tube. Liker godt treningsvideoer, føler jeg trener "med" noen på en måte. Funky har videoer der også + på Insta. Sjekk også Grow with Jo, Shape up, Sweat med Kayla Itsines, osvosv... det er bare å søke på trening. Anonymkode: 46213...a5a
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #7 Skrevet 28. juni 2023 Anbefaler Pia seeberg Anonymkode: 978ac...04e 1
KaBom Skrevet 28. juni 2023 #8 Skrevet 28. juni 2023 (endret) Jeg har boka og liker den godt! God variasjon i økter og øvelser, både med og uten hjelpemidler. Jeg har trent mye hjemme, men fikk fortsatt mye ny inspirasjon av den boka. Likevel vil jeg si at jeg foretrekker videoer på YouTube aller best for hjemmetrening. Trener da etter timer og ikke etter antall reps, og synes det er mer motiverende for å klare å fullføre en økt uten å hoppe over eller jukse. Da er også pausene timet så man unngår å bli sliten av for korte pauser eller forlenge økta unødvendig av for lange pauser. Min favoritt på YouTube er uten tvil Caroline Girvan. Hun har mange gratis program på alt mellom 6-10 uker og øktene er gode, varierte og forskningsbasert. Ulempen med henne er at de fleste øktene krever dumbells og at hun ikke har så mye for nybegynnere. Er du helt fersk anbefaler jeg Growwithjo. Hun har også masse varierte økter, både i lengde og intensitetsnivå. Edit: kan forresten legge til at jeg trente meg opp til mitt livs beste form ved hjelp av Caroline Girvan + løping ute. Så det er absolutt mulig å få gode resultater med hjemmetrening, men du må ta treningen på alvor, og være konsekvent. Endret 28. juni 2023 av KaBom
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #9 Skrevet 28. juni 2023 1 minutt siden, KaBom said: Jeg har boka og liker den godt! God variasjon i økter og øvelser, både med og uten hjelpemidler. Jeg har trent mye hjemme, men fikk fortsatt mye ny inspirasjon av den boka. Likevel vil jeg si at jeg foretrekker videoer på YouTube aller best for hjemmetrening. Trener da etter timer og ikke etter antall reps, og synes det er mer motiverende for å klare å fullføre en økt uten å hoppe over eller jukse. Da er også pausene timet så man unngår å bli sliten av for korte pauser eller forlenge økta unødvendig av for lange pauser. Min favoritt på YouTube er uten tvil Caroline Girvan. Hun har mange gratis program på alt mellom 6-10 uker og øktene er gode, varierte og forskningsbasert. Ulempen med henne er at de fleste øktene krever dumbells og at hun ikke har så mye for nybegynnere. Er du helt fersk anbefaler jeg Growwithjo. Hun har også masse varierte økter, både i lengde og intensitetsnivå. Støtter det med Caroline Girvan. Hun er utrolig flink og har treningsøkter som er både harde og gøye. Anonymkode: 942af...813
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #10 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bok?? Se hvor mange fantastiske videoer det er på YouTube! Hadde aldri kjøpt noe tull til noen "influenser". Hvem påvirkes av disse påvirkere egentlig? Anonymkode: b578e...69c Det er ikke nødvendigvis tull selv om det kommer fra en influenser. Jeg er ikke opptatt av influensere og aner ikke hvem de forskjellige er, men Funkygine har jeg fulgt litt med på. Hun er seriøs og veldig dyktig når det gjelder trening. Anonymkode: 4c55d...a5d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #11 Skrevet 28. juni 2023 Å trene etter et program er å anbefale, spesielt om du er nybegynner. Har ikke noen erfaring med den boken du nevner, men andre programmer som er gode for nybegynnere, er Stronglifts Starting Strength Anonymkode: e1cf0...195
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå