Gå til innhold

Jeg kom borti en bil på parkeringen i går, hva nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom borti en bil på vei ut av parkeringen i går men så ikke skade. Bileier sier nå det var det, så da må Mn jo selvfølgelig irene opp. Hva gjør jeg og hva skjer videre nå?

Anonymkode: 9d7ff...09f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere skiver skademelding og leverer til forsikringsselskapene deres.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skriv skademelding 

Anonymkode: 30677...bc1

AnonymBruker
Skrevet

Skademelding. 

Anonymkode: c228b...600

Skrevet
Pappi skrev (1 minutt siden):

Dere skiver skademelding og leverer til forsikringsselskapene deres.

Dette er fasit.

AnonymBruker
Skrevet

Jo og jeg skal ordne opp i dette, men skademelding og sånt om det er ripe liksom?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jo og jeg skal ordne opp i dette, men skademelding og sånt om det er ripe liksom?

Om den andre ønsker det ja. Jeg tok det privat

Anonymkode: 3b317...9f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja du må det om den andre ønsker det. 

Anonymkode: 39565...413

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får uansett valget å om du vil dekke kostnad for skaden selv. 

• Nyttig 1
Skrevet

derfor jeg parkerer laaangt bort fra andre biler når jeg handler osv, så slipper man sånne som deg.

AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (Akkurat nå):

derfor jeg parkerer laaangt bort fra andre biler når jeg handler osv, så slipper man sånne som deg.

Tok lappen for noen mnd siden, og jeg skal ordne opp. Ikke sånn at jeg prøver slippe unna betale for skaden! Jeg parkerte med god avstand til bilen ved siden av og ledig plass som hun damen parkerte på, helt inntil min bil. Ikke altid strategien om å parkerte unna andre biler fungerer...

• Liker 2
Skrevet
Archer skrev (19 minutter siden):

Det gjør jeg også, men det er alltid en eller annen idiot som skal parkere så tett inntil at jeg nesten ikke får opp døra, selv om det er 200 andre ledige plasser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke bilde eller beskrivelser av skaden.

Skrevet

Skademelding skal skrives på stedet og når skaden skjer, ikke dagen etterpå. Dette sånn at det som skjer deg nå, ikke skal skje.

Hen kan ikke komme dagen etterpå å si at det ble skade, når du sir det ikke ble det.

Jeg hadde ikke godtatt dette og heller ikke sikkert at forsikringsselskapet ditt godtar det.

Dette bare til opplysning.

Forstår deg og syns det er skikkelig godt gjort av deg å ville gjøre opp for deg, men jeg ville sett skaden han påstår er der og hvorfor var den ikke der igår?

Uhell kan skje oss alle 🌼

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan finner jeg ut hvor mye skadene kommer til å koste? 

AnonymBruker
Skrevet

Kjør som faen

Anonymkode: 1b60e...47d

• Nyttig 1
Skrevet
Archer skrev (9 timer siden):

Og når det ikke er en mulighet? Drar du hjem igjen da? 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tok lappen for noen mnd siden, og jeg skal ordne opp. Ikke sånn at jeg prøver slippe unna betale for skaden! Jeg parkerte med god avstand til bilen ved siden av og ledig plass som hun damen parkerte på, helt inntil min bil. Ikke altid strategien om å parkerte unna andre biler fungerer...

Hvordan greide du å komme borti den andre bilen bare ved å kjøre ut av parkeringsplassen?

Anonymkode: be6ba...993

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg får ikke bilde eller beskrivelser av skaden.

Det må du kreve

• Nyttig 2
Skrevet

Du må si at du ikke betaler noe uten å gå bilde av skaden på avstand og inntil. Det kan jo være de prøver å melke deg for gamle skader. Hvordan kan du ikke merke om du er borti egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...