Gjest plaget Skrevet 1. november 2002 #1 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg sliter med voldsomt kraftig hårvekst overalt på kroppen. Steder som legger, bikinilinje og armhuler er jo greie å barbere, men hva med de litt mer "ubekvemme" stedene? Jeg har masse hår både på og i rompa, noe jeg synes er forferdelig sjenerende med tanke på dusjing etter gymtimene og slikt. Ikke særlig sas når jeg en gang for en kjæreste å se ut som en huleboer heller :o Lurer på, finnes det et eller annet vidundermiddel som kan fjerne/dempe hårveksten disse stedene? Evig takknemlig for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 2. november 2002 #2 Del Skrevet 2. november 2002 Hei Så mye tips om hva du kan gjøre har jeg ikke,men det kan høres ut som at din hårvekst kan skyldes hormonelle årsaker. Synes du skal ta kontakt med legen din og forklare dette, det kan da gjøres en utredning på deg og mulig de finner en forklaring og behandling Lykke til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå