Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal til for at dere ønsker et forhold til en dame og ikke bare en løs forbindelse? Hva har en dame man faller for og som gjør at du ønsker å forplikte deg til henne? Når faller du skikkelig med andre ord? ❤️

Anonymkode: 16312...004

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En fysisk umulighet. For meg er det bare 1 ting som er interessant ved en kvinne.

Og den er ikke god nok til å holde et forhold.

Anonymkode: e9f9b...f3b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En fysisk umulighet. For meg er det bare 1 ting som er interessant ved en kvinne.

Her vil jeg svare motsatt. Seksuelt er de aller fleste kvinner høyst interessante, det er ikke så stor forskjell tros alt, de kan alle gi meg det jeg behøver på det området. For meg er det derfor viktigere at hun faktisk er villig til å gi akkurat dette, og at vi deler en del vesentlige verdier i livet, og at hun er til å stole på. 

Anonymkode: 4229d...22b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når man våkner om morgenen og det første du tenker på IKKE er å gnage av deg armen og løpe. Hvis man våkner om morgenen og ser bort på dama og tenker "her var det fint".

For min del så må den fysiske attraksjonen være der, at man kan snakke fritt og åpent og faktisk har noe å snakke om. Man har et ønske om å bli enda bedre kjent. Når sex kommer på andreplass, men ønsket om å treffes igjen for å tilbringe tid med dama er det viktigste. Sex blir da bare en skikkelig bonus.

Anonymkode: d1a0b...5a2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bare gi meg bittelitt oppmerksomhet, så blir jeg forelsket.

Anonymkode: 6c73a...b9f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva skal til for at dere ønsker et forhold til en dame og ikke bare en løs forbindelse? Hva har en dame man faller for og som gjør at du ønsker å forplikte deg til henne? Når faller du skikkelig med andre ord? ❤️

Hun må være slank (stort sett eneste utseendepreferanse jeg har) og må ha fremtonet godt humør, og hvis da kjemien og interessen er der for oss begge så er jeg solgt. Det skal egentlig lite til for å "fange" meg. Og har du først "fanget" meg så blir jeg automatisk bundet mot deg, altså holder ikke mulighetene mine åpne lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Hun må være vakker, smart, varm og tilgjengelig.

Anonymkode: 17735...92b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Bare gi meg bittelitt oppmerksomhet, så blir jeg forelsket.

Anonymkode: 6c73a...b9f

Dette er ikke helt skivebom altså. Menn flest får minimalt med oppmerksomhet, skal ikke så mye til altså

Anonymkode: 02ee2...e95

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pen og ikke prøve å skulle endre på ting på en drastisk måte. Ellers er ikke engang utseende ellers trang mus nok til å ikke bli kastet ut. Sorry.

Anonymkode: c7241...8cc

AnonymBruker
Skrevet

Ikke være prippen, ikke ta seg selv så jævla seriøst, god humor.

Men viktigst av alt må hun like anal sex.

Anonymkode: 2469a...8b8

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ha egne meninger, lyst på sex selv om ikke det butter i mot i hverdagen, evne til å overse feil (det kan jeg også) , ikke høre på hva andre mener om vårt forhold. 

Anonymkode: fef7b...676

• Nyttig 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Alt er individuelt men det finnes et par punkter som gjør at jeg blir mo i knærne. Men selvfølgelig, de er ikke kriterier. 

1. At hun kan ting (Utdannelse som gjør at hun har spisskompetanse og at jeg kan stille dumme spørsmål) 

2. At hun er nysgjerrig (hun vet at selv om hun er kunnskapsrik så er det mye hun ikke vet, og derfor er på jakt etter ny kunnskap. Er klar over forskjellen på kunnskap og visdom)

3. Snill. (Vi bør alle være snillere med hverandre)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi må ha noe til felles. Dater en nå som er tiltrekkende, intelligent, god i senga og veldig interessert i meg, men mistenker at vi er veldig forskjellige. Jeg liker å snakke om filmer, bøker og musikk, gruble over min egen smak og hvordan jeg opplever ting, men hun bare "liker det hun liker" og kan ikke si stort mer om en film enn "den var bra". Sliter litt med å relatere til en som er helt uinteressert i kultur utover å bruke det som tidtrøyte og bakgrunnslyd.

Anonymkode: 2066c...8cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må vise at hun er lojal, omsorgsfull, morsom og intelligent, høy sexlyst og lite prippen i senga, dette er noen ting som er viktig for meg ihvertfall 

Anonymkode: c2faf...326

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner: aldri spør menn her inne om noen ting. Som dere ser er de langt fra normale menn (ikke at det er noe nytt her inne) og ikke representative for menn generelt. Svarene kan dere bare se bort i fra 

Anonymkode: abd79...cb6

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner: aldri spør menn her inne om noen ting. Som dere ser er de langt fra normale menn (ikke at det er noe nytt her inne) og ikke representative for menn generelt. Svarene kan dere bare se bort i fra 

Anonymkode: abd79...cb6

Samme gjelder vel for kvinner sine svar?

Anonymkode: f7c25...cb8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lite mas og prat og ikke noe mas om unger.

Anonymkode: 05e76...fc8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Og dette er helt greit, så lenge du formidler dette KLART for dama du dater, og så lenge du er klar over at du ikke vil være i stand til å pule rundt når du er gammel og grå, og alle dine venner har familie.

Anonymkode: e62e6...783

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

-Safiye, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...