AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Vi datet en kort periode men det funket ikke helt, så dumpet jeg ham. Jeg fikk inntrykk av at han sliter psykisk. Senere skrev han en melding: jeg er en håpløs mann og du hater meg sikkert. Jeg svarte at jeg ikke hatet noen. Han prøver nå å få meg tilbake. Han er ikke så åpen med om hva han sliter med heller🤷🏼♀️ Anonymkode: 7f65f...f36
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Ikke involver deg med noen som sliter på den måten. Finn noen som har det bra med seg selv. Anonymkode: 92edd...914 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Ja ikke noe verdt å involvere seg med. Han har dumpet deg en gang og advarer deg om at han er håpløs så dette her blir bare masse frem og tilbake og aldri noe stabilt og seriøst Anonymkode: 7efdd...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Kvinne skal redde mann. Lager tre barn. Innser etter to år at guttebabyen aldri vil modnes. Skilt alenemor med tre barn i leid kjellerleilighet. Eksmann i fengsel eller på minstesats ufør som aldri ser barna. Velkommen i klubben. Anonymkode: 0639c...0ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå