Gjest Fersk Prøver Skrevet 12. januar 2006 #1 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei! Jeg sluttet med Nuva Ring i november. Fikk mensen ca 16/17/18 desember. Begynte så vidt 16, men var ikke skikkelig i gang før 18. Siden da har vi prøvd aktivt.. Jeg registrerte endringer i utflod, som jeg mente var eggløsningsutflod. Vi hadde sex den dagen, og før, og etter... Etter ca 6 dager fikk jeg sterke smerter i magen. Det stakk skikkelig. Føltes som en streng fra navlen og ned, vondt å bevege meg, måtte krumme meg sammen. Jeg har aldri opplevd dette før. Jeg føler meg ikke gravid, men i går spurte mannen min om det er vanlig å få større bryster når man er gravid, han følte de hadde forandret seg.. Han fyller året om et par dager, lurer sånn på om jeg skal kjøpe en test å ha klar hvis mensen ikke skulle komme i løpet av helga... Håpe, håpe! Måtte bare skrive litt her inne, ingen som vet at vi prøver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j79 Skrevet 12. januar 2006 #2 Del Skrevet 12. januar 2006 Alt er jo som kjent veldig individuelt... Jeg ville ha kjøpt en test! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 12. januar 2006 #3 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg sluttet med NuvaRing i jula og har ikke hatt første ordenlige mens, enda. Bare den som kom rett etter at ringen ble tatt ut. Jeg tviler på at jeg har hatt EL, da jeg fikk målt lavt progesteron i forrige uke. Men jeg kjente også de stikningene som du snakker om. Måtte bøye meg sammen. Aldri kjent noe sånt før, men så har jeg jo gått på p-piller i de siste 6 årene... Kunne jo ha vært et egg som løsnet, men det vet jeg jo ikke. Det du sier om brystene stemmer jo, men jeg vet ikke om det kommer så tidlig. Mine er som før, bortsett fra en merkelig ting! Den ene brystvorta strutter hele tiden! Det gjør de kun når jeg fryser til vanlig. (Eh.. interessant opplysning... ) Håper det går bra for dere! Spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jomfru-77 Skrevet 12. januar 2006 #4 Del Skrevet 12. januar 2006 Lykke til med prøvingen :-) la oss håpe det ender med en spire fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 12. januar 2006 #5 Del Skrevet 12. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå