Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så heldig var jeg. Er alt håp ute eller kan jeg gå til reperatør?

Bra samvittighet har jeg også nå, dette var en julegave :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den vil ikke trykke noen numre, bare stjerne og 0. Og det er jo kjøttkakesaus over hele innsiden under tastene og joysticken. Vet ikke om det er mulig å åpne opp og ta det ut selv heller, tror ikke det går.

Skrevet

Du kan prøve å demontere den og skylle plastdelene. Tørke forsiktig av andre deler, og tørke alt skikkelig til slutt. Hvis du har flaks så funker den. Du kan levere den til et verksted også, men det vil koste endel.

Skrevet

Når tastene ikke virker så er de sannsynligvis kortsluttet når det er snakk om fukt.. Men som skrevet over her, det eneste du kan gjøre er å skru den opp og skylle plast og la det tørke.. Å skifte taster vil koste rundt 1000kr.. :S

Skrevet

Søstra mi drukna min sony ericsson k700i i appelsinjuicedrammen sin.

Jeg demonterte hele telefonen og vaska med varmt vatn og rødsprit, så lot jeg den tørke nesten et døgn.

Nå virker den såpass at jeg kan bruke den. Sliter litt med å komme inn på menyen innimellom, og lyden er ikke helt bra, men ellers funker den fint :)

Så det er vel håp for din også.....kanskje

Skrevet

Takk for svar :) Men hvordan skrur jeg den fra hverandre, da? Tar den med til en kamerat i dag og han er litt mer flink med sånn enn meg. Så får vi håpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...