Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags lyd er det på din vekkeklokke?

Jeg bruker min Nokia-tlf som vekkerklokke.

Hater lyden, ønsker meg en med koselig lyd jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har klokkeradio, våkner til musikk og nyheter :) Måtte bruke mobilen som vekkerklokke noen dager forrige uke, og det var helt forferdelig -altfor plutselig og brutalt. Jeg trenger en myk start på dagen... ;)

Skrevet

Bruker to vekkerklokker jeg, eller våkner jeg rett og slett ikke.. Har en vanlig vekkerklokke som piper, også bruker jeg mobilen, som spiller en eller annen grusom melodi..

Skrevet
Jeg bruker min Nokia-tlf som vekkerklokke.

Jeg gjør også det. Har gjort det lenge og er blitt vant til lyden. Våkner som regel etter første pip, men den kan ringe litt lengre hvis jeg er skikkelig trøtt og i ørska.

Skrevet

Jeg har mobil med mp3 og våkner til lyden av Queens "Don't stop me now". Skikkelig jeg skal ut og erobre verden sang :danse:

Skrevet

Vekkes faktisk av tre alarmer. :ler: Har ikke sjangs eller.

To av de er grusomme mobil-alarmer, men den siste er bare goood, det er opptak av en Formel-1 bil som "kjører" fortere og fortere (gradvis høyere lyd).

Skrevet

Mamma kjøpte den jævligste de hadde hos urmakeren, den er helt vill. Jeg hører ikke mobilen, så må ha skikkelig bråk

Skrevet

Vi har to vekkerklokker (fordi vi som oftest skal stå opp til forskjellige tider). Samboeren min bruker klokkeradioen og våkner til musikk. Min bare piper, helt grei lyd.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg bruker pc'en som vekkeklokke. Jeg sover utrolig tungt og må ha noe brutalt for å få meg opp av senga, så derfor våkner jeg av Dimmu Borgir på full styrke. Da har jeg ikke noe annet valg enn å sprette ut av senga for å skru ned volumet, både av hensyn til meg og til naboen. :)

Skrevet

Jeg bruker nokia-telefonen jeg! Våkner av første pipet.. våkner veldig lett! Hadde aldri takla noe skikkelig bråke-greier! denne er egentlig i grenseland, men går greit, siden jeg våkner nesten før den begynner! :)

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Bruker ikke vekkerklokke for tida, men våkner vanligvis av at hunden vår står ved siden av senga og piper.

Skrevet

Jeg bruker også Nokia telefonen min med sånn vanlig grusom pipe-lyd. Den ringer 06.10 hver eneste dag.. men jeg klarer ikke å stå opp før 06.30 så jeg får like mye stress hver eneste morgen... Helt pyton... men er så trøtt.....

Blir bedre når det blir litt lysere... om 9 dager er solen tilbake i Tromsøbyen...

Skrevet

Jeg våkner av en liten gutt som står i senga og roper "mammaaaaaa" Bedre vekkerklokke finnes ikke! :ler:

Skrevet

Har Sony Ericsson-telefon, Z520i - og bruker "Wake Up"-mp3-en. Helt forferdelig melodi, men det er like greit, for den får meg opp :-P

Skrevet

Våkner uten lyd siden jeg våkner av meg selv når soloppgangslampen har nådd nesten full styrke.

Genialt og svært behagelig!

(Skulle nesten tro jeg drev reklame for dette produktet, men det gjør jeg altså ikke ;) . Har bare oppdaget et produkt som jeg oppfatter som genialt!)

Skrevet

Vel, jeg våkner nesten aldri av den, men den høres ut som en gammeldags skoleklokke. Det vet jeg siden jeg oftest sover over den, og så ringer den igjen åtte på kvelden, fordi jeg ikke har trykket på knappen. Argh!

Skrevet

Jeg bruker både hustelefonen og mobilen som vekkerklokke, først går alarmen på mobilen to ganger med en søt liten cartoon-snutt så jeg slipper å våkne så brutalt, og når det virkelig er på tide å pelle seg ut av senga durer hustelefonen med en grusom skingrende lyd. :ler:

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg bruker også mobilen min som vekkerklokke.

Ikke særlig behagelig lyd men...jeg våkner av den :)

Skrevet

Jeg har en "innebygget" vekkerklokke. Våkner av meg selv til rett tid.

Den slår ikke feil. Sovner aldri av.

Skrevet

Sliter skikkelig. Har klokkeradio som jeg ikke alltid våkner av, så jeg har mobilen i tillegg liggende på stuen så jeg må stå opp for å slå den av. Og enda klarer jeg å forsove meg... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...