Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kjekt at hun har fått bedre selvtilitt men føler det går helt over styr. Nå skal hun liksom være bedre enn alle andre. Når vi skal ta bilde så tar hun bilde før jeg er klar og poster det selv om jeg ikke vil det. Jeg ser helt fjern ut mens hun selvfølgelig har perfekt pose. 

Av og til blir jeg flau, som når vi er i stappfull klesbutikk og hun står å danser og twerker foran speilet. På flyplassen sto hun foran masse folk med ene foten på en benk og tok selfie. Ropte til meg og spurte om rompa hennes så bra ut i denne posen. Jeg latet som jeg ikke kjente henne. 

Hun skal også ofte ha tunga hengende ute på bilder og gjør seg fryktelig til. Skal vi ta et koselig gruppebilde gjør hun ting som ødelegger som å ta hendene på brystene sine eller late som hun slikker sidemannen på kinnet. 

Prate om at den og den fyren har så lyst på henne, hun ser det visst i øynene dems. 

Som sagt synes jeg det er bra hun er komt ut av skallet men det blir så voldsomt dette her. Hadde forstått om hun var i tidlig 20 år men

Anonymkode: 8850a...606

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...