AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #41 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal være ærlig å si at jeg gjerne nyter en stor, og spesielt tykk, penis. Men sleeve er ganske uinteressant for min del - jeg vil at alt skal være ekte. Mulig det er godt rent fysisk, men mye av den mentale tenningen ville nok forsvinne hos meg. Anonymkode: 4f2e5...223 Hvis det er bedre rent fysisk så skjønner jeg ikke hvordan det ikke skal gjelde det mentalr også. Når exen spurte om det var jeg spetisk, men etter hun fikk flere orgasmer av det ble jeg kåt av å bruke det. Mange par bruker jo dildo, men da må jo sleeve være bedre siden mannen tross alt da gjør jobben😊 Med 19 cm lang og 15 cm i omkrets er jeg stor for de fleste, men er likevel en ekstra spenning i det å være veldig stor på kåte dager🤪 Anonymkode: 05371...440 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #42 Skrevet 29. juni 2023 Fiske skrev (20 timer siden): Jeg tror mange menn undervurderer vaginaens elastisitet. Jeg har født 3 barn uten så mye som ei lita rift. Hvis ikke musa mi hadde evnen til å stramme og løsne seg ved behov, ville jeg endten ikke fått ut barna, eller gått rundt med ett enormt åpent hull mellom beina og vært helt ute av stand til å kjenne verdens største penis. Det er ikke sånn at når vi blir kåte så åpner den seg til en viss størrelse, og så må penis passe inn der. Når vi blir kåte blir strikken mykere slik at penis slipper inn, men det åpner seg ikke mer enn det som fysisk puttes inn. Det føles altså ganske likt selv om det er noen cm i forskjell. Det man derimot kjenner er om det er en ekte penis eller ei. En ekte penis er titusen ganger bedre enn noe kunstig (uansett hvor naturtro). Sleeves er nok ett fantastisk hjelpemiddel til dem med f.eks mikropenis eller penis under snittet, da kan det kanskje bli for lite til at dama kjenner penisen skikkelig. Men om den er 15cm eller 19cm i omkrets spiller liten rolle. Noen få cm ekstra er ikke nok til å «fylle opp». Skal man gi den effekten begynner man å snakke om unaturlig store dildoer e.l. (Og det kan være godt det, men det slår ikke en ekte penis). Det er veldig stor forskjell på 15 og 19cm omkrets. 15 er helt perfekt for meg. Alt over er for stort. Og ja, jeg liker følelsen av en penis som presser såpass som det en på 15 omkrets gjør ekstra godt. Alt under er ok, men ikke like deilig. Anonymkode: 0faf8...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #43 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det er veldig stor forskjell på 15 og 19cm omkrets. 15 er helt perfekt for meg. Alt over er for stort. Og ja, jeg liker følelsen av en penis som presser såpass som det en på 15 omkrets gjør ekstra godt. Alt under er ok, men ikke like deilig. Anonymkode: 0faf8...3bf Min erfaring er også at de fleste syns 15 cm i omkrets er perfekt, og at særlig mere kan bli ubehagelig spessielt uten lengre forsspill. Men noen sånn som exen min kunne fint ta 20 cm i omkrets med sleeve, så kommer jo ann på jenta også hvor elastisk/hvilken størrelse hun har der nede😊 Anonymkode: 05371...440 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #44 Skrevet 29. juni 2023 Nei takk, jeg foretrekker kun ekte vare. Og mannen har god omkrets naturlig. For meg er det mer en nok. Anonymkode: 947fa...1d4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #45 Skrevet 30. juni 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Hvis det er bedre rent fysisk så skjønner jeg ikke hvordan det ikke skal gjelde det mentalr også. Når exen spurte om det var jeg spetisk, men etter hun fikk flere orgasmer av det ble jeg kåt av å bruke det. Mange par bruker jo dildo, men da må jo sleeve være bedre siden mannen tross alt da gjør jobben😊 Med 19 cm lang og 15 cm i omkrets er jeg stor for de fleste, men er likevel en ekstra spenning i det å være veldig stor på kåte dager🤪 Anonymkode: 05371...440 Noe av det som tenner med en stor og tykk penis er jo det visuelle, og det blir ikke det samme uten at det er ekte. Det er ikke det at jeg er imot sleeve, men det er heller ikke noe jeg er spesielt interessert i. Anonymkode: 4f2e5...223
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #46 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 28.6.2023 den 14.02): Nei til sleeve. De er kalde og kunstige, mister helt varmen og "følelsen" av å ha en levende penis inni meg. Anonymkode: 1b1e5...dca Enig i dette. Anonymkode: 5e616...677
mannfolket Skrevet 30. juni 2023 #47 Skrevet 30. juni 2023 On 6/28/2023 at 12:20 PM, AnonymBruker said: Dette er jo ikke sant? Mange kvinner der ute som er opptatt av størrelse og elsker en stor kuk, meg inkludert Anonymkode: 1d6b4...b98 Hilsen Petter 17?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå