Gå til innhold

Damer, skulle dere ønsket at partneren deres brukte sleeve under samleie noen ganger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neitakk. Har prøvd det fordi min mann ønsket men det er jo silikon mot hud og altfor tjukt. Ikke godt. Det er best med ekte hud på en varm og hard penis. Jeg kommer uansett ikke av penetrering alene, klitoris må stimuleres! 

Og når det er sagt, jeg er særlig begeistret for peniser av litt størrelse, men sleave blir bare kunstig og ubehagelig. 

Anonymkode: c83fc...9fa

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (4 timer siden):

Nei, sånt tull orker jeg ikke. 
Det er for øvrig menn som er opptatt av størrelse, ikke damer. Så lenge den ikke er alt for stor eller på størrelse med en pekefinger, gir vi stort sett blanke.

Det er damer som nyter en større penis bedre, noe exen min var et godt bevis på. Hun hadde ikke spurt om å prøve dette hvis ikke hun syntes størrelsen hadde noe å si?🤔 

Jeg tenker det er like individuelt som hvert enkelt individ. Er jo derfor dildoer selges i størrelser alt fra 12-13 cm til 30 cm og tykkelsen varierer veldig. 

Fint at du ikke bryr deg om dette, men er jo mange damer som syns det har mye å si også.

Anonymkode: 05371...440

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo et leketøy på samme måte som en vibrator eller dildo som brukes under kos/lek. 

Spenningen i det å føle seg stor trumfer ofte den lille nedsatte følelsen. Det beste er jo å bruke den til dama er fornøyd og fått orgasme og deretter avslutte uten inni henne😋

Skrevet

Jeg tror mange menn undervurderer vaginaens elastisitet.

Jeg har født 3 barn uten så mye som ei lita rift. Hvis ikke musa mi hadde evnen til å stramme og løsne seg ved behov, ville jeg endten ikke fått ut barna, eller gått rundt med ett enormt åpent hull mellom beina og vært helt ute av stand til å kjenne verdens største penis.

Det er ikke sånn at når vi blir kåte så åpner den seg til en viss størrelse, og så må penis passe inn der. Når vi blir kåte blir strikken mykere slik at penis slipper inn, men det åpner seg ikke mer enn det som fysisk puttes inn. Det føles altså ganske likt selv om det er noen cm i forskjell.

Det man derimot kjenner er om det er en ekte penis eller ei. En ekte penis er titusen ganger bedre enn noe kunstig (uansett hvor naturtro).

Sleeves er nok ett fantastisk hjelpemiddel til dem med f.eks mikropenis eller penis under snittet, da kan det kanskje bli for lite til at dama kjenner penisen skikkelig. Men om den er 15cm eller 19cm i omkrets spiller liten rolle. Noen få cm ekstra er ikke nok til å «fylle opp». Skal man gi den effekten begynner man å snakke om unaturlig store dildoer e.l. (Og det kan være godt det, men det slår ikke en ekte penis).

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fiske skrev (6 timer siden):

. Men om den er 15cm eller 19cm i omkrets spiller liten rolle.

Du må nok kalibrere siktet litt. 15 er allerede helt i ytterkant av normalfordelingen, og 19 er for hester. 

Anonymkode: 8b0ec...29f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er damer som nyter en større penis bedre, noe exen min var et godt bevis på. Hun hadde ikke spurt om å prøve dette hvis ikke hun syntes størrelsen hadde noe å si?🤔 

Jeg tenker det er like individuelt som hvert enkelt individ. Er jo derfor dildoer selges i størrelser alt fra 12-13 cm til 30 cm og tykkelsen varierer veldig. 

Fint at du ikke bryr deg om dette, men er jo mange damer som syns det har mye å si også.

Det kan godt være at akkurat hun blir tent av størrelse. Det trenger ikke bety at det fysisk er så mye bedre, men at hun synes det er sexy og blir tent og kåt av det. På samme måte som at man kan bli tent av at mannen har store biceps - det gjør jo ingenting for selve den fysiske følelsen av sexen å gjøre. 

Anonymkode: dc8fb...e2c

AnonymBruker
Skrevet
Fiske skrev (6 timer siden):

Jeg har født 3 barn uten så mye som ei lita rift. Hvis ikke musa mi hadde evnen til å stramme og løsne seg ved behov, ville jeg endten ikke fått ut barna, eller gått rundt med ett enormt åpent hull mellom beina og vært helt ute av stand til å kjenne verdens største penis.

Det er ikke sånn at når vi blir kåte så åpner den seg til en viss størrelse, og så må penis passe inn der. Når vi blir kåte blir strikken mykere slik at penis slipper inn, men det åpner seg ikke mer enn det som fysisk puttes inn. Det føles altså ganske likt selv om det er noen cm i forskjell.

Det man derimot kjenner er om det er en ekte penis eller ei. En ekte penis er titusen ganger bedre enn noe kunstig (uansett hvor naturtro).

Sleeves er nok ett fantastisk hjelpemiddel til dem med f.eks mikropenis eller penis under snittet, da kan det kanskje bli for lite til at dama kjenner penisen skikkelig. Men om den er 15cm eller 19cm i omkrets spiller liten rolle. Noen få cm ekstra er ikke nok til å «fylle opp». 

Hadde bare flere menn skjønt dette 😅💁🏼‍♀️

Anonymkode: 95aec...c99

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du må nok kalibrere siktet litt. 15 er allerede helt i ytterkant av normalfordelingen, og 19 er for hester. 

Er ikke snittet ca 14,5? Da må standardavviket være veldig lite for at 15 cm skal være i ytterkant av normalfordeling?

Sånn bare for å nerde litt om statistikk og sannsynlighetsberegninger....

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg tror egentlig det er hovedsakelig mennene som kommer trekkende med en slik greie som sleeve og vil at dama skal prøve den. Damer er ofte litt ettergivende når det kommer til sex og vil gjerne tilfredsstille mannen og gjøre ham fornøyd, så de sier da ja til å prøve en sånn sleeve. Det er stort sett for mannens skyld, så han skal føle seg tøff og flink og "oppfinnsom" når det kommer til å prøve nye ting i sexlivet.

Det er overhodet ikke samme følelse å ha en ting av silikon eller plast oppi der, som en ekte og varm penis. Det blir kaldt og hardt og ikke det samme i det hele tatt.

Anonymkode: 1b1e5...dca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (1 time siden):

Er ikke snittet ca 14,5? Da må standardavviket være veldig lite for at 15 cm skal være i ytterkant av normalfordeling?

Sånn bare for å nerde litt om statistikk og sannsynlighetsberegninger....

Jeg tror ikke du snakker omkrets nå? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ikke du snakker omkrets nå? 

Sorry, jeg tenkte lengde.😁

Skrevet

Nei har ikke behov for det. Mannen er stor. Og om vi ønsker det trangere under lek bruker jeg analplugg.

AnonymBruker
Skrevet
Fiske skrev (9 timer siden):

Sleeves er nok ett fantastisk hjelpemiddel til dem med f.eks mikropenis eller penis under snittet, da kan det kanskje bli for lite til at dama kjenner penisen skikkelig. Men om den er 15cm eller 19cm i omkrets spiller liten rolle. Noen få cm ekstra er ikke nok til å «fylle opp». Skal man gi den effekten begynner man å snakke om unaturlig store dildoer e.l. (Og det kan være godt det, men det slår ikke en ekte penis).

Exen kjente iallefall stor forskjell på min som er 15 cm i omkrets kontra 19-20 cm i omkrets som den ble med sleeve på. Måtte bruke mye lengre tid på oppvarming/forsspill med sleeve. Er jo individuelt hvor elastisk "strikken" er der nede og har vært med damer som har vært naturlig mere åpen der nede mens andre har vært mere "lukket" selv om de begge var like våte og kåte, så det vil jo variere fra dame til dame på samme måte som menn varierer i størrelse. 

20 cm i omkrets er stort med tanke på at gjennomsnittet er 12 cm i omkrets. Det som skjer under graviditet/fødsel er noe helt annet enn det som skjer ved et vanlig samleie. Hadde ikke vært mulig å få noe på størrelse med en baby inn i vagina ved normal sex. Da hadde man garantert blitt ødelagt der nede.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror egentlig det er hovedsakelig mennene som kommer trekkende med en slik greie som sleeve og vil at dama skal prøve den. Damer er ofte litt ettergivende når det kommer til sex og vil gjerne tilfredsstille mannen og gjøre ham fornøyd, så de sier da ja til å prøve en sånn sleeve. Det er stort sett for mannens skyld, så han skal føle seg tøff og flink og "oppfinnsom" når det kommer til å prøve nye ting i sexlivet.

Det er overhodet ikke samme følelse å ha en ting av silikon eller plast oppi der, som en ekte og varm penis. Det blir kaldt og hardt og ikke det samme i det hele tatt.

Anonymkode: 1b1e5...dca

De er ikke harde. De er myke som regel og de tar fort opp kroppsvarme. Legger man de i varmt vann før man tar den på så holder den samme temperatur som penis. Kan nok hende mange menn syns det er spennende, men i vårt tilfellle var det hun som ønsket å prøve selv om jeg har 19×15. Lengden var ikke så viktig fordi bunnet jo uansett med 19 cm, men tykkelsen økte jo med 5 cm i omkrets. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det kan godt være at akkurat hun blir tent av størrelse. Det trenger ikke bety at det fysisk er så mye bedre, men at hun synes det er sexy og blir tent og kåt av det. På samme måte som at man kan bli tent av at mannen har store biceps - det gjør jo ingenting for selve den fysiske følelsen av sexen å gjøre. 

Anonymkode: dc8fb...e2c

Ja det kan være mere psykisk som du sier. Hun sier hun ble kåt av at vi måtte være forsiktig og bruke lengre tid på å få den inn. Spenningen lå i at det var annerledes, men hun kjente jo fysisk forskjell såklart. 5 cm ekstra i omkrets er ganske markant forskjell hvis man begynner å regne volum forskjellen på 15 cm i omkrets kontra 20 cm i omkrets.

• Nyttig 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tok TS som eksempel her 🙂 Siden det var TS jeg svarte.

AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (På 28.6.2023 den 10.32):

Nei, sånt tull orker jeg ikke. 
Det er for øvrig menn som er opptatt av størrelse, ikke damer. Så lenge den ikke er alt for stor eller på størrelse med en pekefinger, gir vi stort sett blanke.

Helt enig her.

Anonymkode: bfa2c...60d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt enig her.

Anonymkode: bfa2c...60d

Fordi du ser vel aldri damer som skriver han hadde deilig tykk pikk m.m gjerne med en slik emoji🤤 De fleste damer får mere ut av en tykk pikk. Lengden er ikke så nøye så lenge den er innenfor normalen, men damer flest liker å kjenne at de blir penetrert godt er min erfaring iallefall.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være ærlig å si at jeg gjerne nyter en stor, og spesielt tykk, penis. Men sleeve er ganske uinteressant for min del - jeg vil at alt skal være ekte. Mulig det er godt rent fysisk, men mye av den mentale tenningen ville nok forsvinne hos meg.

Anonymkode: 4f2e5...223

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sleeves handler ikke bare om økt størrelse. Den viktigste grunnen til at vi bruker sleeve er for at jeg skal kunne holde ut lenger. Uten sleeve kommer jeg under et minutt etter penetrering. Med sleeve kan vi holde på så lenge vi orker.

Anonymkode: 14482...884

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...