AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Er det noen av dere damer som er sammen med en bra partner men som noen ganger savner å bli litt mere fylt opp under samleie? Vet at størrelsen ikke har alt og si, men exen likte det veldig godt. Hun fikk også lettere orgasme, men det kan jo variere fra dame til dame. For hennes del var det variasjon og spenningen hun tente på. Har selv over snittet i både lengde og tykkelse, men hun likte følelsen av å bli fylt opp på kåte dager hvor vi hadde god tid til forsspill. Var litt skeptisk til å prøve i starten, men var overraskense opphissende å se henne nyte en på over 20 cm og 19 cm i omkrets som den ble med sleeve på. Anonymkode: 05371...440 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det noen av dere damer som er sammen med en bra partner men som noen ganger savner å bli litt mere fylt opp under samleie? Vet at størrelsen ikke har alt og si, men exen likte det veldig godt. Hun fikk også lettere orgasme, men det kan jo variere fra dame til dame. For hennes del var det variasjon og spenningen hun tente på. Har selv over snittet i både lengde og tykkelse, men hun likte følelsen av å bli fylt opp på kåte dager hvor vi hadde god tid til forsspill. Var litt skeptisk til å prøve i starten, men var overraskense opphissende å se henne nyte en på over 20 cm og 19 cm i omkrets som den ble med sleeve på. Anonymkode: 05371...440 Brukte det som regel mest i helgene når vi hadde litt god tid. I ukedagene når vi hadde litt dårlig tid, så ble hadde vi sex uten sleeve siden vi da ikke hadde like god tid til rådighet ofte. Var hun som foreslo det siden hun hadde prøvd det med exen. Dater nå ei ny dame og er usikker på om jeg jeg skal snakke med henne om det å prøve sleeve. Selv om exen fikk lettere orgasme med sleeve er det kanskje ikke en garanti for at den nye daten får det? Hvordan er det for dere, får dere lettere orgasme hvis penis er tykk/stor? Anonymkode: 05371...440
Lorieen Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Nei, sånt tull orker jeg ikke. Det er for øvrig menn som er opptatt av størrelse, ikke damer. Så lenge den ikke er alt for stor eller på størrelse med en pekefinger, gir vi stort sett blanke. 9 5
MuffinStud Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Vi har et par sleeves. Vår erfaring er at det passer best til kostymer, rollespill og slikt. Jeg synes det sitter fint på. Myk silikon som er så fleksibel at den kan vrenges helt ut og rulles tilbake på penis. Dermed unngår man luftbobler og slikt. Opplevde litt "penispumpe" effekt, så jeg tenker den hadde fungert helt fint under samleie. Men min kjære var ikke interessert i det. Den er litt for kald og kunstig. Før entusiastene spør: nei, husker ikke merket. Var noen hundrelapper på kondomeriet. Nei, tenker ikke å utforske dyrere merker før min kjære viser mer interesse for det. Sleeves var min ide og vi hadde det gøy med det, men vi koser oss med andre ting nå for tiden. De har ligget ubrukt en god stund nå.
SlemUlv Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Vi har to sleeves. De brukes med ujevne mellomrom, fordi han liker det. Jeg foretrekker uten.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #6 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen av dere damer som er sammen med en bra partner men som noen ganger savner å bli litt mere fylt opp under samleie? Vet at størrelsen ikke har alt og si, men exen likte det veldig godt. Hun fikk også lettere orgasme, men det kan jo variere fra dame til dame. For hennes del var det variasjon og spenningen hun tente på. Har selv over snittet i både lengde og tykkelse, men hun likte følelsen av å bli fylt opp på kåte dager hvor vi hadde god tid til forsspill. Var litt skeptisk til å prøve i starten, men var overraskense opphissende å se henne nyte en på over 20 cm og 19 cm i omkrets som den ble med sleeve på. Anonymkode: 05371...440 Nei det frister ikke. Fylt opp? Skjønner ikke hva folk mener når man snakker om å bli «fylt opp». Jeg har pushet en baby på 3,5 kg ut der. En penis med eller uten sleeve fyller ikke opp noe som helst. Selv syntes jeg samleie fort blir unehagelig om penis er litt stor. Så sleeve ville aldri vært aktuelt for min del. Anonymkode: 95aec...c99 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #7 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er det for dere, får dere lettere orgasme hvis penis er tykk/stor? Anonymkode: 05371...440 Nei. Størrelsen har utrolig lite å si så lenge penisen er innenfor normalen. Et par cm ene eller andre veien er ikke merkbart for min del. Jeg er konstruert for å føde små mennesker. 14 eller 16 cm lengde på en penis er irrelevant og umerkbar forskjell. Derimot kan sex fort bli veldig ubehagelig om en penis er for stor, spesielt for lang. Lange peniser er virkelig ingen fordel. Anonymkode: 95aec...c99 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #8 Skrevet 28. juni 2023 Disse sleeve-trådene dukker opp med ujevne mellomrom. Har omtrent aldri hørt om det utenfor kg. Lurer på om det er vanlig eller om det er som jeg tror, dvs at et fåtall brukere er veldig gira og derfor opprette tråder om det. Anonymkode: 29581...2e6 5 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #10 Skrevet 28. juni 2023 Uaktuelt for min del, partneren min er gjennomsnittlig og uten god nok oppvarming gjør det vondt. Ser absolutt ingen grunn til å ha det større. Anonymkode: 34de5...fef 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #11 Skrevet 28. juni 2023 Lorieen skrev (1 time siden): Nei, sånt tull orker jeg ikke. Det er for øvrig menn som er opptatt av størrelse, ikke damer. Så lenge den ikke er alt for stor eller på størrelse med en pekefinger, gir vi stort sett blanke. Dette er jo ikke sant? Mange kvinner der ute som er opptatt av størrelse og elsker en stor kuk, meg inkludert Anonymkode: 1d6b4...b98 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #12 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er jo ikke sant? Mange kvinner der ute som er opptatt av størrelse og elsker en stor kuk, meg inkludert Anonymkode: 1d6b4...b98 Hilsen Stian 16 år. Som dessverre ikke har fått seg sommerjobb Anonymkode: 00132...ad0 3 4
Veggdyret Skrevet 28. juni 2023 #13 Skrevet 28. juni 2023 Neitakk, er storfornøyd med størrelsen på mannen min. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #14 Skrevet 28. juni 2023 Har aldri tenkt tanken, ikke en eneste gang. Følelsen av hud langt overgår trangen til at den skal være stor. Har store dildoer, men de er fortsatt ikke i nærheten like deilige som kuken. Kjenner stor forskjell. Anonymkode: 3e0c0...8fb 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #15 Skrevet 28. juni 2023 Kan legge til at med riktig oppvarming og riktig tid i syklusen så kan man få en hel hånd inn.. så det er plass til mye.. likevel foretrekker jeg en helt vanlig penis om jeg måtte velge. Stort sett opplever jeg at det er menn som synes det er spennende å se hvor mye man kan tøye og få plass til🤷♀️ Anonymkode: 3e0c0...8fb 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #17 Skrevet 28. juni 2023 Nei, jeg er veldig fornøyd uten. Anonymkode: a62ed...73a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #18 Skrevet 28. juni 2023 Nei. Penetrering er ikke en høydare for meg, og større er IKKE bedre, bare vondere. Mannen er mer enn stor nok, vil IKKE ha enda mer inn der. Anonymkode: dc8fb...e2c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #19 Skrevet 28. juni 2023 Nei helt uaktuelt Anonymkode: b8de7...d81 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #20 Skrevet 28. juni 2023 Nei til sleeve. De er kalde og kunstige, mister helt varmen og "følelsen" av å ha en levende penis inni meg. Anonymkode: 1b1e5...dca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå