Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags bilder osv sender dere snap av? 

Anonymkode: 9ef72...829

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva som er vanlig å snape. Er ny på snap. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Maten min (mest på pur), ting som er gøy, hvis jeg ser noe de vil like, eller noe som var veldig fint/spesielt/rart/osv. Bare tull egentlig 😅

Anonymkode: 87324...a42

AnonymBruker
Skrevet

Alt og ingenting? Til gode venner sender jeg bilde hvis jeg spiser is, drikker øl, hvis det pisseregner, hvis jeg ser noe rart, hvis jeg prøver klær og er usikker etc etc. Mye tull, egentlig. 

Mer perifere folk: tja. Bilde av utsikt og slikt. 

Anonymkode: 30425...4e6

AnonymBruker
Skrevet

Snap fungerer egentlig som en uformell chat, bare med bilder/videoer i stedet for bare tekst. 

Anonymkode: ccb57...876

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De siste snapene jeg sendte var av en lang fergekø, en kul bil på ferga, tomatplantene mine, en spesiell bursdagspresang jeg fikk og katten til naboen.

De siste jeg fikk var av en feriepakket bil, ungen til en kollega, en foss, en båt og en hund på fjelltur.

Anonymkode: 06055...c68

Skrevet

Alt mulig rart.

Bilde av temperaturmåler, sola, ølflaske, grillmat, døra til treningssentrert, tven med serie på, kaffekoppen på morgen 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke send selfie av deg selv hvis du er over førti.. Har noen venninner som fisker etter komplimanger og sender ofte selfie. 

Ellers så sender jeg hverdagslige ting. Tar bilde av det jeg ser (ikke selfier av meg selv). 

Anonymkode: 6045c...3fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt utenom selfie 😄

Anonymkode: 50198...881

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt og ingenting. Morsomme ting som skjer, søte svaneunger på vei til jobb, osv. Det er helt vanlige hverdagsting.

Anonymkode: b9716...9d6

AnonymBruker
Skrevet

Solnedgangen, at jeg koser meg med en øl/et glass vin, fin natur, om jeg ser et morsomt skilt, om ungen min gjør noe ekstraordinært dumt/gøy, osv. Jeg har en ganske høy terskel egentlig, burde bli flinkere til å sende. Det er en fin måte å holde kontakt på, jeg har et par venninner som ikke er på snap, og vi får ikke deltatt i hverdagen til hverandre på samme måte om vi ikke treffes veldig ofte. 

Aldri selfie.

Anonymkode: 40684...b93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Konkrete snapper jeg har sendt de siste dagene: 

Til mannen: bilde av naboene sitt oppussings-prosjekt uti hagen, bilde av en kjempeedderkopp i gangen, bilde av en sak fra lokalavisen, bilde av en sjokolade jeg spiste på jobb, bilde av at jeg spiser lunsj ute i solen i hagen

Til en venninne: bilde av en ting jeg sydde, bilde av hvordan klærene så ut (eller rettere sagt IKKE så ut) etter et mislykket la-oss-gjøre-instavennlige-kunstprosjekt-med-ungene, bilde av en ny type shampo jeg skal prøve

Altså ikke dype og meningsfylte ting.. 

Anonymkode: b9716...9d6

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Svarer dere med tekst på snapper dere får? Kommenterer dere bildene? Jeg syns hele den snap-greia er så merkelig, man kommuniserer jo ikke, egentlig? En ting er venner man også snakker med og treffer, men hva med tidligere studievenner man aldri har kontakt med lenger, også sender de en haug av bilder av gåturen sin, middagen sin, hunden sin.. jeg kommenterer alltid, for jeg vil gjerne ha kontakt, men det blir jo aldri noen kommunikasjon ut av det (med tekst, altså). «Bare» disse bildene gir meg ingenting. Jeg sender sjelden noe tilbake, med mindre jeg er på et helt spesielt sted eller noe sånt, noen få ganger i året kanskje. Så jeg sitter altså bare å tar imot alle disse intetsigende bildene, dag etter dag. Jeg skjønner ikke greia..

Anonymkode: 98849...584

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.6.2023 den 13.53):

Ikke send selfie av deg selv hvis du er over førti.. Har noen venninner som fisker etter komplimanger og sender ofte selfie. 

Ellers så sender jeg hverdagslige ting. Tar bilde av det jeg ser (ikke selfier av meg selv). 

Anonymkode: 6045c...3fb

Haha... Kommer vel an på hvilken type selfie? Jeg er over førti, og venninnene mine (noen av dem) er over førti, og vi sender også selfie til hverandre.  Riktignok med stygge vinkler, grimaser og generelt bare "dette er meg, akkurat som jeg er". Noen av oss som har passert førti, er nemlig blitt så trygge på oss selv at vi gir blaffen i hva andre må mene om hvordan vi ser ut.. 😉

Ellers,for å svare TS, så sender vi bilder av det som er foran nesa akkurat der og da, som feks en kaffekopp, gulvet på butikken osv. Bruker nemlig snap som kommunikasjonsmiddel, ikke som en plass å skryte av livet mitt.  

Anonymkode: 9ce08...afe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ellers,for å svare TS, så sender vi bilder av det som er foran nesa akkurat der og da, som feks en kaffekopp, gulvet på butikken osv. Bruker nemlig snap som kommunikasjonsmiddel, ikke som en plass å skryte av livet mitt.  

Bilde av kaffekoppen og gulvet i butikken? Skjønner ikke helt at det skal være så givende kommunikasjon? Men det var jeg som skrev litt lenger opp her, som ikke skjønner denne greia med å sende bilder av en kaffekopp, brødskiva med brunost, busskuret osv. Dele at man er på en fin strand eller en fjelltopp, eller bilder fra ferien i Roma f.eks, det er kjekt å dele og kjekt å få ta del i. Men disse intetsigende, daglige greierne? Jeg skjønner det ikke🤔

Anonymkode: 98849...584

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker chat-funksjonen mye. Syns folk generelt bruker den istedenfor messenger nå.

Anonymkode: a7047...937

AnonymBruker
Skrevet
On 6/28/2023 at 10:53 AM, AnonymBruker said:

Lurer på hva som er vanlig å snape. Er ny på snap. 

TS

Kun dickpicks

Anonymkode: f015c...9d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...