GÃ¥ til innhold

Han er veldig irriterende og ler🙄

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har chattet sammen nå på snap, og planlegger å møtes. Han er hyggelig og slikt og tar kontakt. Men hver gang han skriver noe så adder han alltid: hahaha

F.eks spør jeg ham har du hatt en fin dag, så svarer han og legger til hahahah. Etterpå skriver han igjen på morgnenen: god morgen hahahah, sov du godt. Han er forresten 21. Jeg er 24.  Jeg vurderer å si ifra men føler meg frekk, jeg er heller ikke vandt til å chatte med noen som er mye yngre enn meg. Jeg har bare datet menn som er 10-15 år eldre. Det er en grunn til at jeg ikke går ned i alder egentlig. Klikker for meg snart det er hver setning han svarer med følgende "hahaha" det er ikke noe som er morsomt akkurat. Minner meg veldig om sånn fjortis gutter.  Nå fikk jeg melding fra han at han skal på tur: skal på tur hahaha.   

Anonymkode: e320c...253

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at han kanskje bare er litt nervøs?

Anonymkode: 4cd0d...8cd

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre hva som er så morsomt da? Når han svarer "god morgen hahahah" "hehe, okei hva var så morsomt med det? 😅"

Og jeg er enig med AB over, høres egentlig ut som han er nervøs.

Anonymkode: 073de...5d7

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

hehehe. Sikkert en Butthead😆

Anonymkode: d7bdd...01b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får ta det opp med han da hahahah

Anonymkode: 58dc1...1cd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han ikke er ferdig med ungdomskolen ennå. Alt for umoden 😳

Anonymkode: 2ae03...af7

• Nyttig 1
Skrevet

Åh hjelp, det der hadde jeg ikke orka, hahahahah! 😂

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (1 time siden):

Åh hjelp, det der hadde jeg ikke orka, hahahahah! 😂

😂😂😂

Anonymkode: 7ef8f...d42

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok svart: Du skriver hahaha, er det noe som er morsomt, tenker du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han legger ikke noe seriøst i chattingen eller intensjonen med deg , han bruker deg som underholdning.  

Anonymkode: 50c64...b35

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har chattet sammen nå på snap, og planlegger å møtes. Han er hyggelig og slikt og tar kontakt. Men hver gang han skriver noe så adder han alltid: hahaha

F.eks spør jeg ham har du hatt en fin dag, så svarer han og legger til hahahah. Etterpå skriver han igjen på morgnenen: god morgen hahahah, sov du godt. Han er forresten 21. Jeg er 24.  Jeg vurderer å si ifra men føler meg frekk, jeg er heller ikke vandt til å chatte med noen som er mye yngre enn meg. Jeg har bare datet menn som er 10-15 år eldre. Det er en grunn til at jeg ikke går ned i alder egentlig. Klikker for meg snart det er hver setning han svarer med følgende "hahaha" det er ikke noe som er morsomt akkurat. Minner meg veldig om sånn fjortis gutter.  Nå fikk jeg melding fra han at han skal på tur: skal på tur hahaha.   

Anonymkode: e320c...253

Jeg hadde en som skrev oki til alt jeg sa.Tilslutt fikk jeg lyst å brøle

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Stardia skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde en som skrev oki til alt jeg sa.Tilslutt fikk jeg lyst å brøle

Oki...

:hoho:

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

oki hahaha

Anonymkode: 84f47...9fa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

høres ut som meg hahaha

Anonymkode: a0025...995

• Liker 2
Skrevet

Har registrert samme måte å skrive på blant 18-åringer. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke frekk hvis du spør hvorfor han skriver hahaha i hver melding. Han der hadde ikke jeg orket å skrive med lenge, hahaha :)

Anonymkode: 10caf...eee

AnonymBruker
Skrevet
anonymLala skrev (13 timer siden):

Har registrert samme måte å skrive på blant 18-åringer. 

Er det et resultat av at ungdommen har gått bort fra emojis? I såfall foretrekker jeg et intetsigende smilefjes, foran et irriterende Hahahaha!

Enkelte personer har jo en slik viljeslatter, og må le litt på slutten av alle utsagn. Helt forjævlig. 

Anonymkode: 880ad...01e

• Liker 2
Skrevet

Han er dum.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det et resultat av at ungdommen har gått bort fra emojis? I såfall foretrekker jeg et intetsigende smilefjes, foran et irriterende Hahahaha!

Enkelte personer har jo en slik viljeslatter, og må le litt på slutten av alle utsagn. Helt forjævlig. 

Anonymkode: 880ad...01e

Men da er det jo ofte av nervøsitet og vanskeligere å kontrollere. Det burde være uproblematisk å la være å skrive hahaha, uansett hvor nervøs man er.

I mine øyne virker man mindre intelligent om man skriver hahaha til absolutt alt og er over 13 år.

Anonymkode: cd2c8...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...