AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Hei. Nå har jeg kastet vekk et halvt år hos fysioterapi og blitt verre etter at fastlegen ba meg ta kontakt med fysio i stedet for å undersøke problemet. Jeg kan ikke drive å kaste bort både tid og penger på dette her. Hva gjør jeg videre nå? Tar jeg kontakt med fastlege på nytt? Kan fysio henvende meg noe sted? Anonymkode: ab271...bde
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Det får du nesten spørre ekspertene om:) Fysio og fastlege. Fysio kan henvende deg til andre ja. Anonymkode: 2d720...2b7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det får du nesten spørre ekspertene om:) Fysio og fastlege. Fysio kan henvende deg til andre ja. Anonymkode: 2d720...2b7 Fysioen kommer jo bare til å foreslå at jeg fortsetter å donerer penger til han, så det er jo ikke et alternativ. Hva er jeg krav på, er mer spørsmålet? Har vi ikke krav på helsehjelp i Norge? Eller er det bare en hoax? Anonymkode: ab271...bde
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Fysio skal lære deg å trene og så skal du trene hjemme på egenhånd. Det er ikke meningen at du skal gå der i månedsvis. Å bli bedre kan ta lang tid, men særlig hvis du ikke trener utenom timene. Selvfølgelig kan du ta kontakt med fastlegen på nytt hvis du ikke blir bedre. Anonymkode: 16e27...9e7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Ulike fysioterapeuter har ulike måter å jobbe på. Jeg har vert hos flere, noen klarer å hjelpe mens andre ikke klarer noe. Feks er den som tar inn via frikort ordningen helt håpløs. Det aller beste for meg har vert en dame som gav meg skikkelig hard massasje, hun er desverre pensjonist nå. Nest best var psykomotorisk fysioterapeut, hun hadde mange gode og enkle teknikker. Anonymkode: d57d6...754
Kalevala Skrevet 29. juni 2023 #6 Skrevet 29. juni 2023 Dette kommer jo helt an på hva du trenger hjelp med. Hodepine eller vondt i et ben? Hva er diagnosen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå