Gå til innhold

Alenemødre: merker barna at du er forelska i en ny?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alene med mitt barn på 2 år og har nettopp møtt en fyr jeg begynner å bli veldig betatt av. Kontakten mellom oss når barna våre er våkne er veldig liten, vi har bare møttes fysisk noen ganger, men snakker ofte på telefon/chatter på kvelden osv. Jeg tenker så klart veldig mye på ham, men prøver mitt beste å ikke være for ufokusert med barnet. 

En gang møttes vi mens barnet var i barnehagen (og hadde bl.a. sex), og da jeg dro for å hente barnet etterpå, hadde hun en skikkelig meltdown og oppførte seg rart. Så jeg lurte på om det kunne være at jeg lukta annerledes eller noe?

Hun har også vært veldig klengete helt siden jeg møtte han fyren for første gang (bare 2 uker siden, men føles som mange mnd..). 

Jeg tar selvsagt ting sakte og har ikke tenkt å bli kjærester fort. Men er utrolig betatt av denne fyren....

Har deres barn oppført seg annerledes hvis dere har vært forelska? Kjenner jeg får litt dårlig samvittighet.

Anonymkode: eca17...54a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet. Bare nyt tiden på vei inn i nytt forhold. Har dessverre ikke erfaring, da mine to barn er eldre og jeg har de 50%. Har begynt å date, men ikke blitt forelsket ennå. Bare kos deg med den nye mannen! Så lenge forholdet mellom dere to er fint, så er det bra for barnet ditt også. 

Anonymkode: bd371...b7b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...