AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Som ikke er alt for dyr... Anonymkode: 3bed2...429
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Som alltid når denne tråden kommer opp: Concept2 er det eneste man bør gå for Anonymkode: 5805f...a9d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Jeg har en infinity som har fulgt meg i 6-8 år nå. Jeg er nok ikke av de som ror mest, men jevnt og trutt, ikke lange økter, selv om den er helt grei til det også. Da jeg kjøpte min testet jeg også Concept, helt klart veldig bra og bedre. Men jeg hadde valget mellom en billigere variant av concept som jeg syntes ikke var like bra som Infinity som jeg endte med. Var heldig at den modellen jeg valgte også var på tilbud, så jeg fikk en god maskin billig. Har du god råd og skal ro mye, da hadde jeg valgt en Concept. Men det er mulig å finne andre som fungerer fint også, til en billigere pris. Bor du et sted hvor du kan prøve ulike maskiner, så anbefaler jeg deg å gjøre det før du kjøper. Da jeg skulle kjøpe hadde jeg på forhånd bestemt meg for en maskin, som da jeg prøvde den ikke helt passet min kropp. Hør med venner, test på treningssenter, en idrettsforening eller andre som har en romaskin, så tester du ut noen. Anonymkode: 7ade3...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå