AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Del Skrevet 28. juni 2023 Hvordan regner jeg ut sannsynligheten for at banken min en dag skulle taste feil kontonummer når de overføre en milliard kroner. De taster i stedet mitt kontonummer og overfører milliarden til meg, som jeg oppdager umiddelbart og sender videre til kryptobørser utenfor bankens rekkevidde. Hva er sannsynligheten for at dette inntreffer? Og er det mer eller mindre sannsnylig enn å vinne førstepremien i eurojackpot? Anonymkode: 2a999...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan regner jeg ut sannsynligheten for at banken min en dag skulle taste feil kontonummer når de overføre en milliard kroner. De taster i stedet mitt kontonummer og overfører milliarden til meg, som jeg oppdager umiddelbart og sender videre til kryptobørser utenfor bankens rekkevidde. Hva er sannsynligheten for at dette inntreffer? Og er det mer eller mindre sannsnylig enn å vinne førstepremien i eurojackpot? Anonymkode: 2a999...e6a Det er nok ingen stor sannsynlighet. Ellers hadde vi hørt om dette mange ganger. Sannsynligheten for at du oppdager dette kjapt nok til å utnytte det er det vanskelig å regne på. Anonymkode: a6e58...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Del Skrevet 11. juli 2023 Og å beholde pengene i ond tro er ikke lov. Anonymkode: 53891...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå