AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Hvor høy oppslutning kunne man klart? 10 %? Målet ville jo vært en anstendig uførepensjon til alle som ikke er i stand til å jobbe, og jobbe mot stigmatisering av uføre, osv. Anonymkode: 57ec4...190
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Er ufør og ville ikke stemt på et slik parti. Anonymkode: d448b...252 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Er bare å stille seg på gata og samle underskrifter det, om du vil danne et parti. Jeg undertegner ikke, og vil heller ikke kastet bort min stemme på det. Anonymkode: 45ab1...cee 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Jeg skjønner at du er ute etter å shame uføre, men det du beskriver er en særinteresseorganisasjon og ikke et parti. Ikke for det: vi har flere særinteresseorganisasjoner som kaller seg politiske partier, som Pensjonistpartiet, Senterpartiet, og Kystpartiet. Anonymkode: a4960...edc 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Nei, tror dessverre ikke at ett slikt parti hadde slått igjennom. Kanskje på kommune nivå, men aldri stortings-nivå. Anonymkode: e558b...8ba
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #6 Skrevet 28. juni 2023 Nei. Jeg skjønner at dette er en tulletråd, men for og svare seriøst.. et parti med enkel ,smal politikk kan få noe oppslutning før et valg, et typisk populistisk parti. Spørsmålet som ville bli stilt er hvor skal de ta pengene fra, og videre hva står på programmet for alle de andre viktige postene i samfunnet. Så ville ingen ha stemt på dem når de kom til valget allikevel , fordi det ville være for stor usikkerhet. Vi har allerede partier som er for anstendig uføretrygd og mot stigmatisering av syke, og som også har annen god politikk. Vi trenger ikke uførepartiet mer enn vi trengte bompartiet, sukkerpartiet ,pensjonistapartiet osv. off topic, tidenes beste parti var « det politiske parti» med Atle antonsen og Johan golden. Det var bare en spøk, men folk skjønte det ikke og de fikk så stor oppslutning at de måtte « trekke seg» , selv om jeg egentlig ikke tror de hadde fått så mange stemmer når det kom til stykke. Anonymkode: fc78d...8b4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #7 Skrevet 28. juni 2023 Hva er målet? At flest mulig skulle bli ufør? Anonymkode: c5044...18e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #8 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er målet? At flest mulig skulle bli ufør? Anonymkode: c5044...18e Verden har råd til det, da penger og dets problemer er menneskelagd. Anonymkode: ca40c...bf4 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #9 Skrevet 28. juni 2023 Partiet finnes forsåvidt allerede. Det er gruppen på 370000 uføre som har stemmerett. Gruppen er så stor at ingen regjeringsparti kan ignorere dem. Anonymkode: b5254...444
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå