Gå til innhold

Føler at jeg mistet noe da det ble slutt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg ønsker bare å lufte meg litt og lurer på om andre kanskje sitter igjen med samme følelse? 
Etter det ble slutt med meg og eks samboer for flere år siden, føler jeg på en måte at jeg har «mistet» meg selv litt etterpå. Vi hadde overhodet ikke det ultimate forholdet, og det var jeg som gjorde det slutt da det begynte å bli destruktivt. Men allikevel følte jeg at han var nær og den eneste som klarte å komme «innpå» meg, ordentlig venn. Og vi hadde en del vennskapelig kontakt etter bruddet. Tre mnd etterpå fant han seg ei ny ei som han skal gifte seg med og har fått barn med ( dette var ikke i tankene hans med meg).  Jeg sleit veldig med mye sinne, sorg og sjalusi da jeg fant ut av dette. Men idag går det bra og jeg ønsker dem alt godt.

Det som er saken, er at jeg etter bruddet som er for ca 7 år siden ikke har klart å finne meg noen ny. Jeg falt såpass i kjelleren etter han og følte at en del av meg ble knust. Pga tidligere dårlige  forhold før og korte useriøse relasjoner med menn, har jeg blitt så innesluttet og humørsyk. Føler jeg har møtt på så mye dårlig via dating.alt fra å føle de krysser grensene mine,  til kommentarer, klåing og ghosting, samt menn som ikke tåler en avvisning og blir frekke og stalking. Dette har  desverre gjort at jeg blir enda vanskeligere å få en god relasjon med. Jeg kan være glad og flørtete, men ved det minste lille negativt reagerer jeg så sterkt. Går med et sinne inne i meg. Er redd dette vil ødelegge meg å gjøre at jeg blir ensom for resten av livet. Føler jeg å beskytte meg så mye fra å ikke bli såret. 

vet ikke helt hva jeg lurer på, men lurer kanskje på om andre har det likt som meg. Ja, jeg har opplevd en del dårlige relasjoner men også gode. Bare føler meg ødelagt av fortiden min og at jeg ikke er flink til å sette grenser eller se de «røde flaggene» noe som gjør at jeg ikke vil prøve engang. Lurer på om bruddet med han forrige har traumatisert meg såpass. Vil gjerne ha noen råd☺️

j30

Anonymkode: 096e5...8d3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig du får noen gode råd her. Dating er tøft for mange av oss på 30+ uansett om vi har barn fra før eller ikke. Mitt inntrykk er at det ofte går raskere for en del menn å få seg nytt forhold etter brudd, enn for oss kvinner, uten at jeg vet grunnen.

Klart du skal inn i et nytt forhold og oppleve en ny kjæreste. Det skal du ikke bekymre deg over. Man vet bare aldri akkurat når det skjer. Håper du får mange gode råd her! Du fortjener det beste ❤️ 

Anonymkode: d13a7...d91

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...