Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som har hatt utro mann. Hvilken egenskaper har hun han var utro med som du ikke har - eller på hvilken måte er hun betre enn deg?

Anonymkode: e68c5...6bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du som har hatt utro mann. Hvilken egenskaper har hun han var utro med som du ikke har - eller på hvilken måte er hun betre enn deg?

Faktisk ingen. Hun var brautende, egoistisk, tjukkere og mindre pen enn meg. Men for ham var hun "the one that got away", som knuste hjertet hans da han var tenåring. Nostalgi og lysten til å erobre noe som en gang glapp, styrte ham til å være utro. Når det kom til stykket, var hun ikke aktuell for langvarig forhold likevel. Etter at jeg gikk fra ham, valgte han en helt annen dame etter hvert, mens denne dama satt såret igjen. 

Anonymkode: ea78e...55c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Faktisk ingen. Hun var brautende, egoistisk, tjukkere og mindre pen enn meg. Men for ham var hun "the one that got away", som knuste hjertet hans da han var tenåring. Nostalgi og lysten til å erobre noe som en gang glapp, styrte ham til å være utro. Når det kom til stykket, var hun ikke aktuell for langvarig forhold likevel. Etter at jeg gikk fra ham, valgte han en helt annen dame etter hvert, mens denne dama satt såret igjen. 

Og hvilken egenskaper har hun han endte opp med som er betre enn deg og hun andre? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og hvilken egenskaper har hun han endte opp med som er betre enn deg og hun andre? 

Ingen. Eksen vil tilbake, mens jeg er lykkelig gift med en ny mann. 

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det samme, men den mannen jeg valgte å være utro med var penere enn min mann, mer veltrent. Men det som nok er fallet for mange er at man søker noe annerledes. Min mann er en blond mann med karriere og pent tøy. Han jeg var utro med var mørk i håret og bygdetulling.. 

Anonymkode: e4547...7a9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han var utro i småbarnsperioden, så på tidspunktet var hun mer mentalt og seksuelt tilgjengelig, hadde mer overskudd, var blidere/morsommere og kan nesten garantere at hun hadde både strammere kropp og underliv (barnløs). Men det mest avgjørende for at det var langvarig vil jeg tro var begjæret og oppmerksomheten hun gav ham.

Nå skiller det vel heller lite mellom oss, utenom tilgjengelighet selvfølgelig -jeg er på ingen måte mentalt og seksuelt tilgjengelig for min eksmann, men derimot veldig tilgjengelig for min nye😊

Anonymkode: a5774...599

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingen! Og det sier jeg ikke fordi jeg tror jeg er bedre enn alle andre, men fordi jeg ikke er en psykisk syk narkoman som har mistet barnet mitt til barnevernet 😎

Eller, hu er forsåvidt tynnere enn meg da... Skal gi hu det! 

Anonymkode: a39fd...1dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke utro men da han gikk sa han at han var på utkikk etter en annen type enn meg, fysisk og psykisk, en som er "normal". Det kom fra ham som i alle år hadde rost meg nettopp for å være spesiell og unik. Han fant seg ei girl next door som ser ut som mora hans og kler seg veldig diskret, og har håret som (i mine øyne) ei gammel dame. Jeg er høy, ganske pen og formfull, og liker å pynte meg og gjerne skille meg litt ut. Jeg vet ikke så mye mer om hvem hun er, bortsett fra at hun har to barn hvorav ett er funksjonshemmet. Min eks gikk fra meg idet vi planla barn, så der slapp han å få barn siden hun har og neppe vil ha flere. Jeg er ikke akkurat så vill men jeg er smart og kreativ og mange synes jeg er litt sær. Men ingen skjønner hvorfor eksen dro. Jeg er en god, udramatisk kjæreste som gir mye og tar ansvar for meg selv. Men eksen syntes jeg er "for selvstendig og ikke trenger ham nok". Så hun nye er vel passelig klengete, da? 

Anonymkode: 18343...62a

AnonymBruker
Skrevet

Dette er KG, kona er alltid bedre enn elskerinnen her. Du bør heller spørre de utro. 

Jeg leste en artikkel om det nylig som pekte på noe forskning (som jeg riktignok ikke har gått i sømmene, så skal ikke hevde at det er god forskning), hvor de spurte utro om hva som skilte kona og elskerinnen. Faktisk syntes de ofte kona var vakrere og mer interessant og det var flere andre ting kona scorte best på, men elskerinna var en bedre lytter, mer intelligent, mer seksuell og ga han mer oppmerksomhet.

Bare statisikk fra en random undersøkelse dette da. Men peker jo litt på at man kanskje får litt to forskjellige ting to forskjellige steder, uten at det ene mennesket nødvendigvis er "bedre" enn det andre. 

I min personlige erfaring er det ofte sexen det skorter på, den er kjedelig, det er for lite av den, han føler seg ikke begjært etc.

Anonymkode: ecef7...405

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kanskje han ville ha ei brautende tjukk kvinne da 🤷‍♀️

Hva som er pent spørs på øyet som ser..... Så her tenker jeg at du må gå litt i det selv 😉

Anonymkode: e8b64...514

• Liker 2
Skrevet

Hun var tilgjengelig og løssluppen. Lå rundt med det som var av hannkjønn i området hun bodde. Hun var aldri bedre enn meg, bare lettere! 💪

AnonymBruker
Skrevet

Han ekskona var utro med var en på jobben hennes, han var også gift. Tenker alkohol og tabu/spenning var det som var årsaken. 

Jeg hadde lenge ventet på en god grunn til å gå, og dette var en fin anledning. Ungene var også såpass gamle at det var ganske smertefritt for de. 

Han gikk i fra kona si for å bli sammen med ekskona, men det skar seg ganske fort. 

Jeg er i et nytt, godt forhold nå, og synes jeg kom godt ut av det siden forholdet med ekskona var dødt utenom familien AS. 

Anonymkode: e73d0...c1e

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg lurer litt på hva det er med dette temaet som opptar deg, TS? For jeg tenker egentlig at den korrekte reaksjonen hvis partner er utro er å blåse en lang marsj i elskeren/- inna. Jeg skjønner det er lettere sagt enn gjort. Men det er virkelig ikke sunt å kverne på denne problemstillinga. Og man kan jo aldri vite hva slags karaktertrekk den andre har, såfremt det ikke er noen man var nær i utgangspunktet, og det er det jo heldigvis sjeldent.

Hvordan mener du man skal vite dette? Den utro har neppe lyst til å være ærlig på dette punktet hvis han/ hun ser for seg å fortsette forholdet. Og hvis han/ hun ikke har tenkt å fortsette så er det likevel ikke noe poeng å gni inn hva slags egenskaper elskeren/ -inna har.  Du skal faktisk være ganske slem hvis du gjør det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min ønsket at jeg satte han før barna og meg selv. Jeg setter barna først, og dessverre han, og så meg selv til slutt. Jeg slet meg ut på jobb og 99% husarbeide og plikter i forbindelse med barn og familie. Selv "mannfolkarbeidet". Han ville jeg skulle trene mer, men klaget på at jeg brukte tid på trening når dette da gikk ut over "pliktene" mine i hjemmet. Jeg hadde gjennomsnittlig 5 timer søvn hver natt pga dette og at jeg skulle være klar for sex så ofte som mulig. Han synes jeg var gretten og likegyldig. Og at jeg prioriterte barna over han. Vel, han prioriterte seg SELV over barna og meg. Så skjedde en ulykke som kunne endt skikkelig gale pga at han handlet uaktsomt. Han innså ikke at han trengte hjelp og skyldte på barnet. Jeg mistet respekten for han, og plasserte han under meg på priorieringslisten. Han trenger å bli forgudet. Han sa jeg var vanskelig når jeg tok vare på meg selv.

Han fant ei som var barnløs, 10 år yngre, slank og fit, og som likte å feste. Og som satte han først. Nå har de fått barn, så da er det spørsmål om tid før han finner seg ei ny barnløs som kan være med på fest og trening.

Anonymkode: c88b8...a0f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortsettelse. Jeg ser ikke på henne som bedre enn meg. Men at hun passer bedre sammen med han, og som passer til kravlisten for drømmedama hans. Ihvertfall før de fikk barn og hverdagen kom der også!

Anonymkode: c88b8...a0f

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver du "betre" når du forøvrig skriver på bokmål? Det heter "bedre". Det irriterer meg i alle fall.

Anonymkode: 2a60e...4c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette er KG, kona er alltid bedre enn elskerinnen her. Du bør heller spørre de utro. 

Jeg leste en artikkel om det nylig som pekte på noe forskning (som jeg riktignok ikke har gått i sømmene, så skal ikke hevde at det er god forskning), hvor de spurte utro om hva som skilte kona og elskerinnen. Faktisk syntes de ofte kona var vakrere og mer interessant og det var flere andre ting kona scorte best på, men elskerinna var en bedre lytter, mer intelligent, mer seksuell og ga han mer oppmerksomhet.

Bare statisikk fra en random undersøkelse dette da. Men peker jo litt på at man kanskje får litt to forskjellige ting to forskjellige steder, uten at det ene mennesket nødvendigvis er "bedre" enn det andre. 

I min personlige erfaring er det ofte sexen det skorter på, den er kjedelig, det er for lite av den, han føler seg ikke begjært etc.

Anonymkode: ecef7...405

Statistikk viser at kona ofte er penere enn elskerinna. I mitt tilfelle ville ikke mannen ha sex med meg, ikke fordi jeg var kjedelig (han takket nei til det meste av det jeg foreslo i senga), men fordi han rett og slett ikke taklet å ikke få oppleve variasjon for resten av livet. Uansett hvor spennende man er i senga, så er man fortsatt den samme dama. Man kan aldri bli noen andre.

For øvrig er det utrolig enkelt å være en god lytter, mer uthvilt for sex og mer oppmerksom når mannen er ny og spennende, man ikke har felles husholdning, drift av Familien AS, barn, nattevåk, husarbeid osv. Hun vasker ikke bokserne hans, hun rydder ikke etter ham på kjøkkenet, hun ser ikke ham i bokseren kløende på ballene i sofaen foran TV en søndag morgen. Hun får det beste av ham - og det er jo ingen bragd å "takle".

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Den anonyme skrev (12 timer siden):

Hun var tilgjengelig og løssluppen. Lå rundt med det som var av hannkjønn i området hun bodde. Hun var aldri bedre enn meg, bare lettere! 💪

Her er elskerinnen en "vandrende pokal" som har pløyd seg gjennom halve slekta til eksen, inkludert broren, fetteren og onkelen :D 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke en egenskap, men han hadde kuk. Det har jo ikke jeg. 

Anonymkode: 8f970...14c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det utroskap handler om. Utroskap handler om makt og egoisme ikke om at den andre har noe partneren ikke har 

Anonymkode: ea176...f7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...